Od pondelka 27. júla 2020 bude s takmer štvrťročným oneskorením sprevádzkovaná zrekonštruovaná trať pri tuneli a električkové linky 4 a 9 budú premávať až po zastávku Chatam Sófer po nasledujúcich trasách:
Úpravy konštrukcie trate by mali odstrániť nízkofrekvenčný hluk šíriaci sa pri jazde električiek.
Električkou sa budú testovať úpravy v konštrukcii električkovej trate s cieľom eliminácie vibrácií na zmodernizovanej trati.
Nové nástupištia sú vybudované, ale svojmu účelu ešte neslúžia.
DPB očakáva obnovenie premávky električiek na nábreží na začiatku letných prázdnin.
Projektant sa pri návrhu riešenia na elimináciu nízkofrekvenčného hluku inšpiroval v susednej Viedni.
Prehľad aktuálneho stavu prác na modernizácii Karlovesko-dúbravskej radiály.
Náhradnú dopravu do Karlovej Vsi, Dúbravky a na Dlhé diely zabezpečia autobusové linky X5 a X33.
Mesto naďalej predpokladá, že posledná etapa bude prebiehať od 2. mája.
Naďalej sa hľadá riešenie na zníženie problémovej hlučnosti zmodernizovanej radiály.
Finálny termín dokončenia podľa magistrátu zatiaľ nie je ohrozený.
Namiesto linky 4 na nábreží premáva náhradná autobusová linka X6.
Vyhradený pruh pre autobusy pribudne aj od Mosta SNP po Tunel.
Práce si neskôr vyžiadajú aj dve výluky električiek.
Na zmodernizovanej trati prišlo už k viacerým kolíziám na priecestiach s nefunkčnou svetelnou signalizáciou.
Mesto hľadá spôsob odstránenia dunivého hluku.
Do meniarne Krčace bol urobený provizórny vstup z inej časti budovy.
Prezentácia bude 29. januára v Dome kultúry v Dúbravke na Saratovskej ulici.
Spustenie električiek do Dúbravky bude závisieť od dokončenia stavby a vyriešenia problémov s prístupom k meniarni.
Zmodernizované zastávky budú vybavené viacerými novinkami, niektoré aj novými názvami.