Do Karlovej Vsi bola privezená električka

Električkou sa budú testovať úpravy v konštrukcii električkovej trate s cieľom eliminácie vibrácií na zmodernizovanej trati.

Do Karlovej Vsi bola v nočných hodinách na podvalníku privezená nízkopodlažná električka Škoda 30T #7512. Električka bude použitá pri testovaní úprav v konštrukcii električkovej trate, ktoré sa budú realizovať za účelom odstránenia vibrácií vznikajúcich na zmodernizovanej trati pri prejazde električiek. Cestná preprava električky do Karlovej Vsi bola zvolená z dôvodu pokračujúcej modernizácie trate, takže už zmodernizovaný úsek nie je v súčasnosti po koľajniciach prístupný. Zhotoviteľ si električku zapožičal od Dopravného podniku Bratislava. Električka parkuje v obratisku Kútiky a stráži ju súkromná bezpečnostná služba.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #22:
Beriem spat, az neskor som zistil, ze priecestie bolo docasne. Na druhej strane, nemyslel som, ako to tam vymlatili zbijackami, ale ake to bolo rozbite este v case, ked sa to pouzivalo. Ale to, myslim, bolo jasne.
Reakcia na: lostrail #21:
Čo myslíš tým "dávať do poriadku"? A čo je smutné, že zbíjačky fungovali ako mali?
Reakcia na: TeBeCe #15:
Ze by isli toto dat konecne do poriadku? Inak je dost smutne, ako rychlo sa to vymlatilo. Zostava dufat, ze inde to tak nedopadne.
Reakcia na: MatejBA #11:
Jasné, podobne ako v Chris Sawyer's Transport Tycoon de Luxe, prejdeš kurzorom v izometrickej dvojrozmernej sieti na príslušné poličko, zaklikneš ikonku depa, klikneš ľavým tlačítkom na myši, zrazu sa ozve "chrum" a fungl nový odstavný kanál stojí na mieste, ešte sa z neho za horúca vyparuje 5 pseudodolárov 🙂 Ten kanál je normálna pozemná stavba, ktorá vyžaduje celý stavebný proces.
Reakcia na: MatejBA #11:
Tiez nerozumiem preco sa v ramci zobojsmernenia obratiska Kutiky neriesilo aj servisovanie vozov v pripade ostrovnej premavky, napr. kanalom a pripadne plotom v niektorom z obratisk (Kutiky / Kriz). Tym sa zabil najvacsi benefit tej upravy.
Nevidím v tom žiadny problém, keďže

1. nikde som nezachytil že testovanie má prebiehať dnes
2. priecestie bolo dočasné a bolo jasné, že ho bude treba odstrániť (slúžilo počas otáčania sa linky X5 a následne keď sa jazdilo cez protismer)
Reakcia na: thomas123 #16:
Skôr u stavebníka, kedže:

- za skaly cez trať je zodpovedný stavebník.
- za testovanie trate je zodpovedný stavebník.

🙂
Reakcia na: TeBeCe #15:
To ani nie je možné aké tupé hlavy pracujú v DPB!
Asi teraz toho vela neotestuju
Reakcia na: peepay #13:
V sedle sa tam musia zmestiť, keď sú t-busy vonku v premávke.
Reakcia na: TomJ #12:
Neviem ake su pomery, ale je tam na ne priestor?
Reakcia na: MatejBA #11:
Ja mám taký pocit, že ich to ani nenapadlo. Keď ich doteraz nedokázalo napadnúť šetriť vzkm autobusov tak, že by špičkové poradia liniek v západnej časti mesta odstavovali v sedle vo vozovni Hroboňova a netrepali by ich až na Trnávku/Jurajov dvor. Pochybujem, že na všetkých z nich sa v sedle robí údržba.
Reakcia na: Urbanway 2423 #9:
A co brani vybudovat napriklad na Molecke.... pardon na Riviere na tej odstavnej kolaji kanal?

Alebo este lepsie preco rovno nepostavit aspon mensiu vozovnu pre dajme tomu 5-10 elektriciek na zaciatok? Vsak predsa by DPB usetril celkom slusne mnozstvo vzkm a pracovneho casu rocne 🙂
Reakcia na: Urbanway 2423 #9:
+ Rozdiel oproti Bratislave je aj v tom, že Barrandovská trať umožnuje, aby busy NAD nestáli (až v takej veľkej) kolóne. Kým na ceste na Barrandovský kopec sa dá zabiť aj 20 minút, pri Krčačoch žiadna zápcha nehrozí. 🙂

++ Druhý a nemenej dôležitý bod je ten, že pražská sekcia elektrických drah je mimoriadne šoto.
Reakcia na: miro_162 #8:
V obratisku na Barandove je vybudovaný údržbový kanál.
Reakcia na: peepay #5:
V Prahe na Barrandove pokial spravne viem tak uz nejaku (celkom dlhu - od 14.3) dobu funguje ostrovna trat. Ajked neviem presne ako sa tam riesi udrzba vozidiel.
Reakcia na: Milanko62 #6:
A v čom konkrétne je problém? Ľudia idúci smerom od Kútikov k poliklinike/do Líščieho údolia využijú nový (bližší) U-turn pod nadchodom a tí, ktorí tam odbáčali v smere z centra na parkovisko za kostolíkom, sa holt otočia až za zastávkou na Segnerovej. Zachovávať doterajšie križovanie iba kvôli čo najkratšiemu prístupu k jednej vyasfaltovanej ploche by bol až priveľký luxus (a jeden potenciálne kolízny bod naviac).
Preco zrusili obojsmernu otocku cez trat pri starom kostoliku a nahradili nezmyselnymi dvomi (jedna pod nadchodom pri Allianzi a druha bude vraj pri pumpe na semaforoch).To aky b.l.b. tam naprojektoval?
Reakcia na: Mike #1:
Nejde ani tak o zjazdnost kolaji, ako o to, ze by ju stale museli prevazat autom do vozovne. To bol aj jeden z komunikovanych dovodov, preco sa neponecha ostrovna premavka od Molecovej po Dubravku - elektricky musia kazdych par dni byt kontrolovane vo vozovni.