Sťažnosti na mestskú hromadnú dopravu

Sťažnosti na mestskú hromadnú dopravu je potrebné adresovať na adresu Dopravného podniku Bratislava, a.s. K dispozícii je telefónna infolinka na čísle 02 5950 5950 (7:00 - 19:00). Podrobnejšie informácie o podávaní sťažností písomnou a elektronickou formou je možné nájsť na oficiálnej stránke dopravcu.


1.7.2017
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:













K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Mike15.9.2015 17:50 #56 Re:
Reakcia na #51 od eMDi:
To bude asi číslo vodiča. Alebo môže to byť aj číslo vozu - tedomy to majú vnútri nad čelným sklom vpravo hore - je to výrobné číslo.. Tie vyrobené v 2009 majú číslo čo začína 90xx..
2xT3SUCS15.9.2015 12:45 #55 Re:
Reakcia na #46 od 810zssk:
...ale na pivo tam už potom radšej nikdy nechoď...
7ross714.9.2015 20:16 #54 Re:
Reakcia na #48 od Karl Von Bahnhof:
Sťažnosti je potrebné riešiť s dopravcom, ktorým je firma DPB, a.s. Vyššie nájdete uvedenú informáciu, že podrobnejšie informácie o podávaní sťažností písomnou a elektronickou formou je možné nájsť na oficiálnej stránke dopravcu.

Tu na fóre Vám žiaľ nemôže nikto pomôcť. Avšak do budúcna by som Vám poradil uložiť si číslo na nepretržitú linku, ktoré je uvedené vyššie. Ak by ste tam bezprostredne po danej udalosti zavolali, mohol dispečer vodiča upozorniť, že daná zmena prepravného poriadku ešte nieje v platnosti a mohli by ste s bicyklom nastúpiť.

Ak by ste sa rozhodli poslať oficiálnu sťažnosť dopravcovi, ešte by som Vám opravil číslo vozdila, kedže uvedené číslo je výrobné. Evidenčné číslo daného vozu je 2122.
mrkvakj14.9.2015 20:15 -1 +1#53 Re:
Reakcia na #52 od Karl Von Bahnhof:
TOTO NIEJE STRANKA DPB a.s.

Mate to aj pri registracii, ked to neviete precitat chodte k ocnemu!!!!

Stranka DPB je dpb.sk

Toto je stranka fanusikov MHD!!!!!

Admin/Dispecer: pls kviz, hocijaky pri registracii
Karl Von Bahnhof14.9.2015 20:03 -5#52 Re:
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. [Odkryť]
eMDi14.9.2015 19:35 -1 +2#51 Re:
Reakcia na #50 od CraneMan:
este aj cislo vozu dal zle ))
CraneMan14.9.2015 19:30 -1 +2#50 Re:
Reakcia na #49 od mrkvakj:
Prípadne zaviesť nejaký povinný IQ test, lebo mám pocit, že doteraz každý jeden, čo sa tu sťažoval, má IQ niekde okolo 60. Iba sem vyšplechnú sťažnosť a už sem viackrát neprídu si ani len prečítať reakcie.
mrkvakj14.9.2015 19:24 -1 +2#49 Re:
Reakcia na #48 od Karl Von Bahnhof:
TOTO NIEJE STRANKA DPB a.s!!!!!!

P.s adminy: nechcete pri registracii spravit 3.otazkovy kviz o MHD? Aspon ludia si uz uvedomia ze toto je stranka pre fanusikov mhd.
Karl Von Bahnhof14.9.2015 19:13 -5 +1#48 Re:
Chcem sa stazovat na vodica autobusu linka 37 cislo: 9021 ktory vychadzal z pod mosta SNP smer Z.Bystrica v case 17:00.
Pan sofer videl ze idem nastupovat aj s bicyklom,vysiel z kabinky von za mnou a hovori mi ze bicykle sa budu uz len cez vikendy prepravovat a odporucil ma za dispecerom.
Ale asi nema kalendar,kedze DNES je 14.9. a nariadenie ESTE neplati.
Spravte si uz poriadky s vodicmi,toto nie je 1x co mam zlu skusenost ohladom prepravy bicykla.

A este mohli by ste mi napisat dovod,preco sa od zajtra mozu prepravovat bicykle IBA cez volne dni????

Vas nespokojny cestujuci
660831.7.2015 18:03 -3 +1#47 Re:
Reakcia na #46 od 810zssk:
takze sa ich opytam kde robí a idem sa stažovat na druhy den..
810zssk31.7.2015 17:56  +1#46 Re:
Reakcia na #45 od 6608:
Kdekolvek kde ti poskytuju sluzby. Napriklad ak niektory z tvojich cestujucich robi casnika a nebudes spokojny s tym ako ta obsluzi, mozes sa na neho stazovat v danej restauracii/kaviarni/comkolvek.
660831.7.2015 17:23 -4 +1#45 Re:
Mam jednoduchu otázku.. KDE sa možem sťažovat ja na cestujúcich??? zatial som to nikde nezistil!!
810zssk31.7.2015 10:43  +1#44 Re:
Reakcia na #42 od petoo:
Uz by imhd malo nakupit nejake autobusy nech konecne moze zacat riesit tie staznosti na vodicov
CraneMan31.7.2015 10:07  +1#43 Re:
Reakcia na #41 od Tifany:
Jediný idiot ste tu akurát tak vy, Tifany...
petoo30.7.2015 16:55  +1#42 Re:
Reakcia na #41 od Tifany:
A čo Vám bráni tu stažnosť podať ? mail kam sa majú podávať sťažnosti je uvedený vyššie ( vnutorna.kontrola@dpb.sk ) a dovolím si použiť váš slovník ale každý idiot si pri registrácii môže prečítať že toto nie je stránka DPB a.s. teda nikto odtiaľto žiadneho vodiča nezamestnáva
Tifany30.7.2015 16:33  +1#41 Re:
Chcem podať sťažnosť na vodiča autobusu č.50 / BL 934JL / nakoľko jazdil ako keby bol na ceste sám a šiel ako zmyslom zbavený, myslel si že je Mek Gyver - letel ako opreteky. Autobus sa celý triasol a nadskakoval ako na kolotoči! Pán šofér si púšťal nahlas pesničky ako na techno párty. pospevoval si, nadskakoval si do rytmu! Hotová psychiatria !!! Pán šofér mal cca do 45 rokov, bol plešatý, mal na každom prste prsteň a na očiach slnečné okuliare.
Prosím vás čo to zamestnávate za idiotov ????
Skoro nás pozabíjal!!!
Error 0x0074.7.2015 20:27  +1#40 Re:
Reakcia na #35 od samueldu:
Kedže to niesu naši vodiči, neviem či sme oprávnení ich zaučiť, ako obsluhovať klímu v dopravných prostriedkoch...
7ross74.7.2015 19:54 #39 Re:
Myslím, že sa nemôžeme čudovať, že sa toľko cestujúcich chodí sťažovať práve sem. Keďže ide o funkčnú, profesionálne vyzerajúcu stránku na ktorej sú všetky dôležité informácie prehľadne usporiadané. Pretože presne tak by mala vyzerať stránka dopravného podniku.

Nehovoriac o tom, sťažnosť bude tu vybavená podobne, alebo dokonca ešte lepšie ako na oficiálnych e-mailových adresách/ web stránke. Lebo keď som im ja naposledy písal e-mail ani mi neodpísali.
A to nehovorím o tom, že môjmu známemu iba tak slečna na infolinke položila telefón, lebo považovala rozhovor za ukončený. Hoci nebol.

Takže si myslím, že je to podsta, že sa cestujúci chodia sťažovať práve sem.
1adad14.7.2015 19:47 #38 Re:
este viacej cisel mohli napisat
mrkvakj4.7.2015 19:12 #37 Re:
Reakcia na #36 od gejza:
V pohode kludne to pouzi zakazdym