Kde sa dá sťažovať na mestskú hromadnú dopravu?

Sťažnosti na mestskú hromadnú dopravu je potrebné adresovať na adresu Dopravného podniku Bratislava, a.s. K dispozícii je telefónna infolinka na čísle 02 5950 5950 (7:00 - 19:00). Podrobnejšie informácie o podávaní sťažností písomnou a elektronickou formou je možné nájsť na oficiálnej stránke dopravcu.


1.7.2017
-mhd-

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Jadran15.11.2018 6:54 #99 Re:
Reakcia na #97 od Jinnka114:
Za nezastavenie vozidla v zastávke majú vodiči tvrdé postihy, verte že ani tento konkrétny vodič Vás nepreviezol len tak z dlhej chvíle. Tak ako píše pán predo mnou, kontaktujte priamo DPB, je viac ako pravdepodobné, že ominózny autobus mal kamery, čiže zo záznamu sa dá ľahko zistiť, kde sa stala chyba.
mirec24014.11.2018 22:05 #98 Re:
Reakcia na #97 od Jinnka114:
Dobrý večer, rád by som Vás upozornil, že ste napísali príspevok na fanúšikovskú stránku MHD, ktorá nezastupuje žiadneho dopravcu, ani nezamestnáva vodičov. Dojazd do vozovne vykonáva vo večerných hodinách len jeden spoj linky 78, takže číslo si vie zistiť samotný DPB. K udalosti však treba doplniť informácie, či ste tlačidlo stlačili v dostatočnom predstihu a či bolo vôbec funkčné (svietila nad dverami stopka)? Verte mi, že väčšina vodičov ktorých poznám/registrujem určite úmyselne takéto veci nerobí. Pre viac informácií však odporúčam kontaktovať priamo DPB, kontakty tu máte uvedené.
Jinnka11414.11.2018 21:52 -3#97 Re:
Dobrý deň, dnes 14.11 o 21:22 som nastúpila na Krížnej na 78 A keď som potrebovala vystúpiť na zastávke Odbojárov šofér ma odignorival, tak som stihla tlačidlo znovu aby som vystúpila o ďalšiu zastávku a on si išiel ďalej. Už som si myslela že sa poveziem na Jurajov dvor!? Vaši šoféri nevedia načo im tam svieti stop ?? Mohli by ste im to prosím znovu vysvetliť. Číslo autobusu som nezachytila, lebo momentálne mám zdravotné problémy a aj vystúpenie o jednu zastávku mi robí problém.
Ďakujem za pochopenie
trolejbus620726.8.2018 19:32 #96 Re:
Reakcia na #95 od JerryBA:
Naozaj netuším, o akých vozidlách píšeš, skús ma nasmerovať...
JerryBA26.8.2018 19:10 #95 Re:
Reakcia na #94 od trolejbus6207:
Aj keby myslel DPB, ja som si spomenul, že sa dá v Bratislave stretnúť s domontovanou klimatizáciou, ktorá stíha až príliš.
trolejbus620724.8.2018 17:28 #94 Re:
Reakcia na #93 od JerryBA:
To ma nenapadlo, že mohol myslieť lajnistov, narážal som na vozidlá DPB...
JerryBA24.8.2018 14:12 #93 Re:
Reakcia na #87 od trolejbus6207:
Tak Slovak Lines do starších SOR busov domontoval klimatizáciu a pri ceste z Červeného Kameňa som skoro zmrzol, tak to chladilo a tešil som sa až vystúpim do toho tepla v Bratislave. A to mi nevadí ak je v autobuse trochu chladnejšie než by bolo zdravé.
bobitwo24.8.2018 0:32 #92 Re:
Reakcia na #86 od MaxxSVK:
Ak už spomínate vlak, tak vlak nestojí každú 1-2 minúty a neotvára na vozni 5 dverí. Takže sa stíha lepšie chladiť. Ďalej má vyšší strop čo tiež zaváži a menšiu presklennú plochu.
S499.102321.8.2018 10:42 -1 +1#91 Re:
Reakcia na #85 od si:
Pani kúpila teplomer na eshope hlavnespravy.sk.
MaxxSVK21.8.2018 10:34 #90 Re:
Skôr sa obávam, že DPB skratka zapnutie klímy často zákaze, aby sa šetrilo na palive...
si21.8.2018 7:55 #89 Re:
Reakcia na #86 od MaxxSVK:
hlavne v pripade vozidiel pohananych spalovacim motorom je to trosku problem, pretoze ten vykon pre tu klimu musis niekde zobrat, a ak tam das dostatocne vykonnu klimu, tak musis mat na to predimenzovany spalovaci motor (a to predimenzovanie sa ti bude pohybovat v radovo az k cca 100kW)
v pripade vozidiel elektrickej trakcie je situacia predsalen o kus jednoduchsia, kedze sa da ocakavat ze trakcne vedenie je vcelku tvrdy zdroj....
MaxxSVK20.8.2018 17:45 -1#88 Re:
Neviem. Ak nie sú domontivane, potom sa musia byt schopne vychladit všetky vozy, ktoré klímu majú.

Lenže dnes v 93, opäť len otvorené okienka a klíma vypnutá....?
trolejbus620720.8.2018 17:42 #87 Re:
Reakcia na #86 od MaxxSVK:
Ty vieš o nejakých domontovaných klímach do starších vozov? Asi mi pamäť už dobre neslúži... ?
MaxxSVK20.8.2018 17:14 -1 +1#86 Re:
Tomu sa mi teda fakt nechce veriť. Akože Solaris, alebo Mercedes predávajú produkty, ktoré síce klímu majú, ale nie je dimenzovaná na to, aby dané vozidlo vychladila v reálnej prevádzke?

Úplný nezmysel, ak vozidlo chodi po zastávkach, môže sa teplota zvýšiť, ale počas povedzme 10 minút chladenia naplno v ideálnych podmienkach to skratka musí byt schopne vychladit na normálne podmienky.

Neviem o tom, že napr. Vlak, čo je na m2 podobný priestor, by bol už od rana chladený. A ak nevládzu domontovane klímy v starších vozoch, je to diletantizmus a vyhodené peniaze pri objednávaní tej montáže.
si20.8.2018 12:38  +2#85 Re:
Reakcia na #81 od Renata:
tak ako tu uz bolo napisane, ked nechate vyhriat interier a bude ho slnko stale vyhrievat, nemate sancu to uz uchladit (resp. na to potrebujete vyrazne vyssi chladiaci vykon)
naopak to co sa Vam zda ze klimu nepustia moze byt prave to ze ju nepustili dost skoro rano a uz to nedokaze znizit teplotu v interieri....

a snimace mam umiestnovane podla moznosti do podobnych podmienok ako to robia meteorologovia, a oni to robia tak prave preto aby obmedzili vplyv roznych lokalnych vplyvov...

PS: teploty podla shmu z dnes rano o 5:00 (3:00 UTC) pre zapadoslov. kraj tu mas v obrazku, v oblasti dlhych dielov bolo ~23stupnov
Petto20.8.2018 12:32 -1#84 Re:
Reakcia na #83 od Renata:
Suhlasim s tebou. Je nevhodne aby bols rano klima uz o 5.30. O 7.00 by malo podla mna stacit. Ja nemam na 33 nikde klimu cely den. Detto 32. Este ze ide ochladenie od nedele o 15 stupnov.
Renata20.8.2018 12:21 -1#83 Re:
Reakcia na #82 od Mike:
ten autobus už v špičke nemusí byť ani na trati, nakoľko nerobia vždy 8 a viac hodín.....
a to je blbosť, aby ráno od 5,30 chladil autobus na poobedie čo nie je isté, že poobede bude jazdiť ten bus
Mike20.8.2018 12:02  +1#82 Re:
Reakcia na #81 od Renata:
To je problém ten, že ak by ju zapol keď bude vonku 35 stupňov, tak už mu to nijako nepomôže, lebo už to ten autobus nevychladí. Veľa vodičov zapína klímu okolo 8:30-9. hod´, kedy začina byť naozaj teplo. To je už neskoro. Ak sa zapne tá klíma skoro ráno, keď ešte nie je slnko hore, tak sa autobus dobre vychladí a teplota sa drží aj keď je tam v špičke plno ľudí a teplota vonku vysoká.
Renata20.8.2018 11:48 -1#81 Re:
Reakcia na #80 od si:
si, pre info o 5.00 mi na Dlhých dieloch ukazoval teplomer. tento váš komentár si myslím, je úplne mimo daného problému i keď by bolo 20, 21, alebo 22 stupňov je choré zapínať klimatizáciu v autobuse na plné gule o 5.30 hod ,lebo teplota v autobuse ráno bola nižšia ako vonku. Tu je problém ten, že klímu púšťajú vtedy kedy nemajú. Keď je vonku 35 stupňov , tak ju nepustia.
Vám by asi vyhovovalo ráno premrznúť v autobuse a nevadilo, ochorieť s klímy....
ale hlavné je , že vieme kde máte snímače, ako vysoko......?
si20.8.2018 9:46 -1 +4#80 Re:
Reakcia na #79 od Renata:
celkom by ma zaujimalo kde v BA bola dnes rano teplota 19 stupnov, ja byvam v kopcoch a zeleni karpat, kde je vcelku bezne teplote oproti suvislo zastavanym uzemiam mesta aj o 4-5 stupnov nizsia, ale ked pozeram na grafy externych snimacov teploty ktore mam okolo domu (tienene voci slnku stromami, 2 metre nad zemou a so vcelku volnym prudenim vzduchu, kalibrovane na presnost (odchylku pod) 0.1 stupna) tak sa teplota dostala najnizsie na 20.8 stupna (o 5:28)...