Štátna firma zaplatí takmer 120-tisíc € za komerčný názov zastávky v bratislavskej MHD.
Po štvorročnej príprave začalo mesto modernizovať zastávku Stanica Petržalka na Panónskej ceste.
Počas víkendu si návštevníci Železnej studničky môžu vyskúšať ako sa cestovalo v roku 1909.
V novembri mala byť hotová nová vlaková zastávka Vrakuňa, jej výstavba ešte ani nezačala. Realizácia sa posúva aj pri ďalších projektoch.
DPB predstavil nový prírastok do vozidlového parku, je 24,7 metra dlhý, 3,5 metra vysoký a plný váži 40 ton.
Stav podchodu na zastávke pri OD Saratov je po niekoľkoročnej rekonštrukcii žalostný.
Obsluhu Pezinka majú od januára budúceho roka zlepšiť nové linky integrovanej dopravy.
Linkám 32 a 33 pomôže v rannej špičke nový buspruh z Dlhých dielov.
Návštevníci tohtoročných Leteckých dní budú môcť z Bratislavy do Kuchyne cestovať aj mimoriadnym historickým vlakom.
Pred zaradením do premávky absolvuje nová električka a nový trolejbus homologizačné skúšky.
Či je za augustovými zmenami v MHD aj šetrenie mesta na výdavkoch na mestskú dopravu, je zahalené rúškom tajomstva.
Dopravný podnik bude po elektrobusoch prevádzkovať ďalší typ bezemisných autobusov.
Za posledných 34 rokov sa sieť električkových tratí v hlavnom meste predĺžila len o málo viac ako 2 kilometre.
Obyvatelia ďalších obcí na Záhorí môžu využívať moderný prestupný terminál verejnej dopravy.
V priebehu leta prídu do Bratislavy prvé z objednaných hybridných trolejbusov a veľkokapacitných električiek.
Modernizácia jednokoľajky Bratislava – Komárno je nevyhnutná, názory na jej rozsah sa rôznia.
Cestujúcim už mala slúžiť vynovená zastávka pri ŽST Petržalka, s jej modernizáciou sa ešte ani nezačalo.
V najbližších týždňoch by mali práce na budovaní Petržalskej električky nabrať na intenzite, aspoň podľa zverejneného harmonogramu.
Kto prevezme finančné hospodárenie dopravného podniku v súčasnej neľahkej ekonomickej situácii?
Dokedy bude cestovanie električkou po nábreží pripomínať plavbu loďou po Dunaji?