Ja len doplním, že mesto je podľa mňa v oblasti udržateľnej mobility extrémne slabé. Odhliadnuc od toho, že z nejakého nie úplne jasného dôvodu sa mesto líška voličom, ktorí toto vedenie nikdy nebudú voliť, je aj BUS pruh na I/2 ukážkovým dôkazom, že v meste je množstvo rezerv na implementáciu opatrení, ktoré sa vodičov IAD ani nedotknú. Prečo sa tieto opatrenia robia po 7 rokoch? Prečo je dôvodom na oslavu jeden priebežný chodník ročne? Prečo je dôvodom na oslavu pár dopravných vankúšov pre jednou základnou školou (a po 7 rokoch nie je dopravný vankúš štandardom pri *každej* škole aspoň v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta)?

Andrej
Ja sa tak bezne rozhodujem - ak autobus bude stat v zapche ako u blbych, tak jednoznacne to nestoji za to, aby som s nim isiel ked mna tam moje nohy alebo kolobezka dostanu ovela rychlejsie. O aute ani nehovorim - auto moze zvolit obchadzkovu trasu, co autobus nemoze. A teda je existencia bus pruhov sakra relevantna.