Ja len doplním, že mesto je podľa mňa v oblasti udržateľnej mobility extrémne slabé. Odhliadnuc od toho, že z nejakého nie úplne jasného dôvodu sa mesto líška voličom, ktorí toto vedenie nikdy nebudú voliť, je aj BUS pruh na I/2 ukážkovým dôkazom, že v meste je množstvo rezerv na implementáciu opatrení, ktoré sa vodičov IAD ani nedotknú. Prečo sa tieto opatrenia robia po 7 rokoch? Prečo je dôvodom na oslavu jeden priebežný chodník ročne? Prečo je dôvodom na oslavu pár dopravných vankúšov pre jednou základnou školou (a po 7 rokoch nie je dopravný vankúš štandardom pri *každej* škole aspoň v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta)?

bobitwo
Ak ti poviem, že z konca Petržalky viem byť na konci Rači za 30 minút električkou, ale busom a bus pruhmi to bude za 45 minút, sú tie bus pruhy dôležité? Nie. Ak ti poviem, že z DS som v BA za 45 minút vlakom, ale za 70 minút autobusom, ktorý má v Bratislave bus pruhy, pôjdeš kvôli tomu busom? Nie. Pôjdeš tým, čo je rýchlejšie. Ak by bol autobus bez bus pruhov rýchlejšie z Petržalky v Rači, ako ten s bus pruhmi, pôjdeš tým, čo má bus pruhy? Nie, pôjdeš tým rýchlejším. Dôležitý je výsledok.