Ja len doplním, že mesto je podľa mňa v oblasti udržateľnej mobility extrémne slabé. Odhliadnuc od toho, že z nejakého nie úplne jasného dôvodu sa mesto líška voličom, ktorí toto vedenie nikdy nebudú voliť, je aj BUS pruh na I/2 ukážkovým dôkazom, že v meste je množstvo rezerv na implementáciu opatrení, ktoré sa vodičov IAD ani nedotknú. Prečo sa tieto opatrenia robia po 7 rokoch? Prečo je dôvodom na oslavu jeden priebežný chodník ročne? Prečo je dôvodom na oslavu pár dopravných vankúšov pre jednou základnou školou (a po 7 rokoch nie je dopravný vankúš štandardom pri *každej* škole aspoň v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta)?
si
a napriklad pokial bude chronometraz spoja nastavena na jazdu rychlostou chodze a vodici buzerovani za jazdu v predstihu, tak je uplne jedno ze ci ten cas stravi ten spoj pomalou jazdou v buspruhu, medzi ostatnymi, alebo vetranim v zastavke.....