Anketa: Ako sa vám cestuje električkami na Račianskej radiále po zrušení linky 7 a posilnení premávky linky 3?

#7521 prichádza na zastávku Ursínyho
Foto © mirec240

		

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Linka 7 je dalšia (R.I.P. 2,5,6,7,8)
Otázka predsa mala byť ako sa vám cestuje po oslabení kapacity o cca.1500 ľudí v jednej špičkovej hodine? Či zhoršení intervalu z 2min. na 2,5min.
Reakcia na: Cerko #1:
Vôbec nechápem, načo ich zrušili
Reakcia na: david11 #2:
Súčasne sa ale zlepšil interval do centra a Petržalky
Reakcia na: 3pa3ck3 #4:
To má byť akože argument? Zlepšil sa tam, kde to nebolo treba? Tam, kde sa ľudia tlačili aj dovtedy sa potlačia ešte viac resp. ani nenastúpia.
Reakcia na: 3pa3ck3 #4:
Tak to je super. Čiže platiaci cestujúci z Rače, ktorému sa cestovanie zhoršilo vlastne môže byť spokojný, lebo sa lepšie cestuje v Petržalke.
Ale tipujem, že presne takto to vníma aj DPB a preto to u nás vyzerá tak, ako vyzerá.
Reakcia na: keks #6:
A to "lepšie cestuje v Petržalke" je tiež otázne, keďže výstavba a spustenie negatívne ovplyvnilo (a ovplyvňuje) ďašie linky v Petržalke.
Reakcia na: keks #6:
Ale on píše, že sa zlepšil interval DO Petržalky a nie V Petržalke.
Cestujem s deťmi do Zš Vazovova z Bernolákova, po zrušení el.7 je to oveľa horšie, el.3 z Vinohradov preplnená okolo 6:20 tlačíme sa s malými deťmi a s aktovkami, no preveľká škoda el.7 , ktorá nás priviezla priamo k Blumentálu z hl. stanice za 5minút bez tlačenice.
A poobede je to ešte oveľa horšie.
Dávam veľké mínus 😥
Reakcia na: keks #6:
Ak niekto cestuje z Rače do Petržalky a naopak, tak to môže považovať za zlepšenie, keďže na jeho trase sa interval skrátil
Reakcia na: JRRR #9:
Je možné cestovať z hlavnej stanice aj linkou 1 na zastávku STU a z nej je potom peší presun 500 metrov k ZŠ. Je to o 350 metrov ďalej ako zo zastávky Blumentál na Radlinského, kde stoja ostatné električkové linky.

Kapacita linky 3 na račianskej radiále je nedostatočná a miesto posilnenia došlo k jej zníženiu, čo viacerí kritizujeme. Rozhnutím vedenia mesta došlo k zhoršeniu traťového intervalu bez toho, aby boli na linku 3 nasadené kapacitnejšie elektrikčové súprvy. Výsledok sa dal očakávať. Odporúčam sťažovať sa vedeniu mesta Bratislava, ktoré objednáva výkony MHD.
Reakcia na: david11 #12:
Mne sestra roky dávno spomínala keď jazdili 3,5,7 z Race s na Mladej Garde že niekedy čakala aj 4 električky kým sa dostala dovnútra... Takže situácia sa nezmenila...
Darmo Račianska by si v úseku Vinohrady-Blumental zaslúžila kľudne 1.5minuty...
Reakcia na: Ma178rek #13:
Tak to vždy záležalo podľa toho, koľko vlakov prišlo naraz na Vinohrady. Ak došiel rýchlik z Trnavy a Galanty, tak sa odtiaľ vyvalil súvislý prúd ľudí a naozaj sa potom na Garde, nehovoriac o Ursínyho, ľudia nedostali dovnútra. Riešením nie je hustejší interval a viac vozidiel a vodičov, ale dlhšie električky.
Ja si pamätám tlačenky na zastávke Pionierska, kde som nastupoval. Na Riazanskej sa bežne stávalo, že ľudia to vzdali a išli peši na Račianske mýto.
Reakcia na: Ma178rek #13:
Interval 2 minúty a 49 metrové vlaky. Kapacita nosného systému dorpavy by sa mala zvyšovať, obzvlášť na radiále, kde jazdia súpravy narvaté. Mesto musí ponúknuť alternatívu k autám!!! Bicyklom z Rače do mesta je to kapánek ďaleko, nayvše chýba bezpečný/pohodlný cyklochodník a nie všetci môžu ísť bicyklom.
Reakcia na: Solider #14:
A to je taký problém mať v obratisku Gaštanový hájik v rannej špičke odstavené dve alebo tri súprvy a poslať ich operatívne "mimo poradia" keď príde vlak?
Reakcia na: upravovač fotiek #17:
A máme v rannej špičke k dispozícii tie 2-3 súpravy aj s vodičmi?
Reakcia na: upravovač fotiek #17:
aj keby boli k dispozicii navyse 2-3 supravy aj s vodicmi, vies ako to v praxi vyzeralo ked sa to takto robilo.... najprv dosiel spoj normalnej linky a az ked ten opustil zastavku narvaty ako sa dalo, tak dispecer za nim poslal ten posilovy.... (pricom spravne by to malo byt aspon podla mna opacne)

a teda nehovoriac o tom, ze ak sa tvarime ze 2minutovy interval je to maximum co sa da, ze vlozenym spojom by si mal zrazu interval minutovy - co na to nacestne krizovatky ? 🙂 )
Reakcia na: 3pa3ck3 #18:
Otázka na DPB. Ale na tento účel by som kľudne nasadil aj krasňanský záložák.
Reakcia na: upravovač fotiek #17:
V situácii, keď má podnik novú dogmu, kde sú brigádnici neperspektívni? Kto iný im tam príde na dve hodiny? 😂
del
Reakcia na: Solider #21:
Tak upratovačka to asi nebude.
Reakcia na: si #19:
Keď sa ti nahromadia vozy máš aj 30s interval.. hej tie nedeľné posily si pamätám.. ľudia sa z vlaku vyrútili zobrali ich bežné spoje z Rače a potom sa z búdky vynoril vodič a išiel skoro na prázdno smer centrum. Aj som vtedy na to poukazoval a písal na DPB. Vyriešilo sa to zrušením nedeľnej posily.
Reakcia na: david11 #24:
A nebolo to riadené operatívne dopravným dispečingom?
Reakcia na: Solider #25:
Bolo. Len slovo operatívne si dispečeri vysvetlili po svojom.
Reakcia na: upravovač fotiek #26:
Vždycky to bolo tak, že keď tam bolo veľa ľudí a zmestilo sa to do prevádzkových vozov, tak posila nešla.
Reakcia na: Solider #27:
49 metrové vlaky v intervale 2 minúty by to mohli stíhať pobrať relatívne rýchlo.
Reakcia na: Solider #27:
Len do nácestných zastávok toho už moc nepomestilo ako tomu je aj dnes. Čiže zlá logika.
Posila by mala štartovať ako prvá. No to by musel dispečer sledovať mapu polohy vlakov a vodič pripravený vo voze a nie sedieť v búdke na kaffe.

Ďalšie ankety