Po koľajniciach na nábreží sa podľa pôvodných plánov nemali preháňať električky s cestujúcimi, ale benzínová lokomotíva s vozňami a nákladom.
Viedenská električka sprevádzkovaná v roku 1914 zažila najlepšie časy len počas krátkeho obdobia do roku 1918 a spojenie medzi Viedňou a Bratislavou fungovalo len do roku 1938.
Spojenie Viedne s Prešporkom, ako sa nazývala Bratislava v slovenčine až do roku 1919, bolo od roku 1848 zabezpečené železnicou cez Marchegg na ľavej strane Dunaja.
13 trolejbusových obratísk, ktoré boli vybudované a neskôr zanikli.
Pri príležitosti 75. výročia začatia modernej trolejbusovej dopravy sa pozrime na trate, ktoré kedysi slúžili trolejbusom, no dnes už nie.
Po vzore svetových veľkomiest zaviedlo hlavné mesto Slovenska v roku 1941 moderný dopravný prostriedok.
Pred 105 rokmi vznikla trať k Dynamitke a 50 rokov nás električky vozia až do Rače.
Električky zažili dve vojny aj prevraty a v súčasnosti zažívajú ďalšiu etapu rozvoja.
Ako vyzeralo polstoročie s električkami Tatra T3?
Výsledkom boli obete, poškodená infraštruktúra, ale aj nové vozovne.
Prvá trať do Karlovej Vsi vznikla z nedokončenej nákladnej železnice.
31. mája 2014 uplynuli štyri desaťročia od ukončenia premávky drevených dvojnápravových električiek v Bratislave.
Viedenská električka oslavuje významné jubileum.
Číselné označenie liniek mestskej dopravy bolo zavedené na Nový rok 1944.
Prvý bratislavský pevný most História prvého pevného mosta cez Dunaj v Bratislave sa začala písať po jeho dokončení na konci roku 1890. Cestný most nazvaný po cisárovi Františkovi Jozefovi bol do
Začiatky autobusovej dopravy v Bratislave.
Úvod Projekt tunela Organizácia výstavby Výstavba v rokoch 1943 - 1945 Tunel ako protiletecký úkryt Financovanie výstavby v povojnových rokoch Výstavba v rokoch 1946 - 1949 Tunelové
Sprievodcovia patrili neodmysliteľne k bratislavskej MHD od jej vzniku v roku 1895.
Pred dvoma rokmi, v roku 2009, si Bratislavčania na Železnej studničke pripomenuli sté výročie začiatku premávky predchodcu dnešného trolejbusu v Bratislave, ktorý zabezpečoval dopravu spod Hlavnej stanice na Železnú studničku v rokoch 1909 - 1915.
Mali to byť prvé autobusy vyrábané na Slovensku.