Reakcia na: J #29781:
no neviem, ale ja by som co sa elektricky na dolne hony skor riesil spojenie vrakuna - dolne hony - slovnaft - pristav (- kosicka) - safarikovo nam. okolo cintorina ruzinov na asmn behaju trolejbusy a pokial by boli rozumne spreferovane, ani im to az tak kriticky dlho netrva (trasa z cilizskej k tescu na kamennom nam. sa pri sikovnom vodicovi a volnych cestach da zvladnut za 20 mnut) a pri dostatku snahy by sa dal na vacsine trasy vyhradit pre ne volny pas na ceste (on na velkej casti aj je, len v nom pravidelne parkuju IGK)
A mas pocit ze by tr3mpova schema zachadzala do kazdej r***? Ja teda nie.
) na Jesenského. Trať po Vajanského nábreží by som nevyužíval, najma kvôli zjednodušeniu prevádzky križovatky na Šafárikovom nám.
J
Zrušil by som číslovanie takže A, B, C, D, E, F - to je len detail.
C by za zastávkou Ružibov - Astronomická pokračovala dvoma zastávkami a to Avion Shoping Park a Letisko M.R.štefánika. Zastávka Avion by bola umiestnená tak aby bola blízko aj samotnému Avionu a aj vznikajúcemu Hornbachu. Možno by mohli byť dokonca dve. Jedna pri Hornbachu a jedna na parkovisku medzi obchodným centrom a ob. domom IKEA.
E- Nechodila by na ŽST N. Mesto - Tam by vznikla len zastáka pre linku C.
E - úplne nová- by začínala buď na Čilizskej so zastávkami Dudvážska, Billa, Komárovská, Cintorín Ružinov. Ďalej po Gagarinke až k ASMN a popod mesto by sa napojila na Starohorskú. Samozrejme pod zem by išla už skôr, zrejme už pri Cintoríne. Najprv hĺbené, od ASMN a križovatka s Bajkalskou razené.
F - Od Lamaču po Lamačskej, Brnianskej (Patrónka), Pražskej, Šancovej, Trnavskej, Rožňavskej Až na ZP. Možno by mohla odbočiť na Kramáre, ale tam by bolo dosť veľké stúpanie a hlboké stanice. Ale Keď s tým v Prahe nemajú problém stanice 50m pod zemou, tak prečo u nás. takisto hĺbenéneskôr razené. Od Bajkalskej smer ZP by mohla byť aj na povrchu v tom stredovom páse. Alebo autá pod zem a elinu s parkom ☺
Zastávky samozrejme podľa potreby nad tým sa mi teraz nechce rozmýšľať.
Samozrejme Ečko a Fko by bolo budované až keď BA bude mať dosť prachov, čiže tak o 15 rokov. To by korešpondovalo s dobudovaním trate do Petržalky a prerobením súčasných trás na rýchlodrážne. Do tých 15 rokov by to mohli stihnúť aby sa mohlo začať s hentým. ☺