Reakcia na: Vladimír #29737:
Otázka: Ako môžeš mať v Karlovke pravidelné 2 min., keď L3 ide v 4 min. int. a L4 ide v 6 min. int.?
Odpoveď: Lebo Excel.
Vysvetlenie: Na prepočet intervalov, kapacít, počtov vozidiel a intervalov na jednotlivých úsekoch som využil tento fantastický nástroj a neuvedomil som si, že používa funkciu zaokrúhľovanie. Takže nie 2 minúty ale 2,4 min. (= 15 + 10 spojov za hodinu). Ospravedlňujem sa ?
, ale tých dnešných 6 či koľko polookruhov je na mňa ako mimobratislavčana priveľa...

tr3mp
1. Janíkov dvor - Nám. SNP - Obchodná - Hlavná stanica
2. Janíkov dvor - Špitálska - Vazovova - Rača
3. Dúbravka - Podhradie - Špitálska - Ružinov
4. Karlova Ves - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
5. Hlavná stanica - Vazovova - ŽST Nové Mesto
Pri špičových intervaloch 4 minúty pre linky 1, 2 a 3, 6 min. pre 4 a
12 min. pre 5 by sa dosiahli prepravné kapacity zhruba podobné súčasným, na Petržalskej radiále a v Karlovke pravidelné 2 minúty, Dúbravka, Ružinov, Vajnorská po ŽST Nové Mesto 4.
4 prestupné uzly Vazovova (priamo na Vazovovej, nie sice na hrane ale nutnosť prechodu 5 metrov na opačnú stranu), Kamenné nám., Obchodná, Trnavské mýto.
Pre lepšiu predstavivosť prikladám mapku, aj so zastávkami http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
Čo sa týka zachádzania všetkých spojov do Rače, dala by sa spraviť skrátená linka (pásmová prevádzka) iba po Vinohrady, ale to by zase rozbíjalo interval na radiále.
Som zvedavý na vaše pripomienky, ktoré určite hravo vyvrátim ?