Reakcia na: galiyosha #29725:
Aha, tz už si rátal aj s elinou do Petržalky. No ale, na Šafku a pod Novým mostom prestup hádam na elinu a nie na bus.
Zrusime monopol! Hehehe, to tie moje nocne predstavy ?. Ale ten jeho navrh je vemlo dobry, len trosku prekopat. Ja som to uz dokazal zredukovat na 7 liniek, este zakomponovat rezervu pre Petrzalku a bude.
Ale 6/10/12 a 3/5/6 by bol podla mna ideal.
, aktuálnu po otvorení trate do Petržalky. Upozorňujem vopred, že hlavnou požiadavkou bolo čo najväčšie zníženie počtu liniek, takže treba rátať s prestupom - max. jedným.

a ciastkove aj tesco zlate piesky...
- napriklad L5, ale to by sa tiez dalo osetrit, len je trosku divne ze v case IMHO trojnasobnych dopravnych narokov je interval rovnaky nez bez nich...)
Vladimír
1 HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
2 DÚBRAVKA - nábrežie - ŠAFÁRIKOVO NÁM.
3 RUŽINOV - Špitálska - nábrežie - tunel - Obchodná - RUŽINOV
4 DÚBRAVKA - nábrežie - Špitálska - Vajnorská - ZLATÉ PIESKY
5 KARLOVA VES - tunel - Obchodná - RAČA
6 HLAVNÁ STANICA - Vajnorská - ŽST NOVÉ MESTO (v špičke predĺžená na ZLATÉ PIESKY)
7 ŽST VINOHRADY - Špitálska - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
8 RUŽINOV - Obchodná - tunel - nábrežie - Špitálska - RUŽINOV
Na linkách by bol zavedený systémový interval, pričom linky 1, 2, 3, 4, 6, 8 by boli slabé linky a L5 a 7 silné linky. Silná linka = 1/2 intervalu slabej linky.
Po vybudovaní petržalskej trate možno uvažovať s posilnením L1 na silnú linku a spolu s L7 ich predĺžiť do Petržalky.