Reakcia na: galiyosha #29734:
Ale ani zo Šafka ani spod mosta nemáš priame autovusové spojenie s Dúbravkou. Zato električkové hej. Ibaže by si povedzme zo Šafka do Dúbravky zaviedol novú autobusovú linku. ?
, ale tých dnešných 6 či koľko polookruhov je na mňa ako mimobratislavčana priveľa...

) a hlavne by si konecne uvedomili, ze s prestupom sa dostanu niekam rychlejsie, nez cakanim na priamy spoj.
Len neviem, ci by to Safarikovo namestie/Nam L Stura ustalo, 60 spojov za hodinu je uz celkom dost...
Zrusime monopol! Hehehe, to tie moje nocne predstavy ?. Ale ten jeho navrh je vemlo dobry, len trosku prekopat. Ja som to uz dokazal zredukovat na 7 liniek, este zakomponovat rezervu pre Petrzalku a bude.
Ale 6/10/12 a 3/5/6 by bol podla mna ideal.
, aktuálnu po otvorení trate do Petržalky. Upozorňujem vopred, že hlavnou požiadavkou bolo čo najväčšie zníženie počtu liniek, takže treba rátať s prestupom - max. jedným.

Sarko
Akurát, že kĺby by ten 9-metrový prostredný článok asi neuniesli... Možno ak by boli podvozky pod čapom alebo bol ten stredný článok kratší, ale to už by bola vlastne KT8B5 s dizajnom T3 a s obsaditeľnosťou len o niečo viac ako 2xT3. To už radšej štvorčlánkové vozidlo.