Reakcia na: fobust #29774:
Linka 3 od Nového mostu po Mostovej (alebo dokonca po historickej trati, čiže popod Nový most a rovno po Hviezdoslavovom námestí
) na Jesenského. Trať po Vajanského nábreží by som nevyužíval, najma kvôli zjednodušeniu prevádzky križovatky na Šafárikovom nám.Návrh je datovaný k roku 2008, v ktorom budeme radi, keď bude hotová Petržalka a nie Dlhé Diely alebo nebodaj ešte aj Mlynská dolina ...
(Mne sa vsak ani bulwa nepaci.)
Sarko
Kinderka sú tie Bulwy. Ale dizajn nie je až taký dôležitý, skôr technické spracovanie a životnosť takej karosérie. Aj keď VarCB3 je identická s T3 a menšie rozdiely sú vidieť (hranatejšia strecha, gumený pás pri prechode medzi čelami a telom vozidla), páči sa mi viac ako Bulwa. Bulwa by sa mi páčila viac, ak by aj bočné okná boli lepené a výškovo prispôsobené čelným oknám. Ale takéto vozidlo už budeš mať citeľne drahšie.
K tým ojazdeným T3, nie je problém, DPMK s radosťou predá minimálne 15 pojazdných 20 ročných T3 a je tu ešte ďalších cca 15 odstavených alebo vyradených T3 z rokov 1982-3.