Reakcia na: COLOR #29780:
To so zachádzaním nebola reakcia na tr3mp. To čo nakreslil a vymyslel je úplne super. Viď môj príspevok #29781 . To bola skôr reakcia na sci-fi ako si to ty nazval.S tými zastávkami na znamenie som sa unáhlil, máš pravdu. Také zastávky ako Nový záhon, či Krčace nepotrebujú plnohodnotnú zastávku.
Ad Soravia: No logickejšie by bolo keby L4 a L2 prešli podjazdom cez križovatku Rožňavká Vajnorská a končili pred areálom kúpliska ZP so zastávkou pred TESCOM. A tí ktorý chcú ísť na druhú stranu, kam chodí elina teraz nech využijú tie nadchody.
HN - Tá budova nie je žiadna kocka. Na tej fotke nie je dobre vidieť a I.P.R. Slovakia nemá web. Takže radím odvez sa na HN a pozi si ten ich veľký plagát. A pozri si aj ako by to malo vyzerať okolo fontány.
Vedel by mi niekto povedať čo stála T3 a Ik280 v roku 1989? Dik.
galiyosha
Ide mi len o to, ze sucasne navrhovana jedina elektrickova trat len ciastocne riesi obsluhu zapadnych stran blokov Luky I az V, Dvory I, III a IV a prakticky vobec neriesi obsluhu Dvorov V, VI, Kopcian a oblasti Matadoru. Cast z tychto ludi bude nutena pouzit napajacie autobusy, a tak im pribudne prestup naviac, cize kvalita dopravy sa pre nich paradoxne zhorsi. A ti ostatni budu na autobusy odkazani nadalej. Ide mi len o to, ze namiesto dozivotneho vozenia autobusmi (alebo v lepsom pripade trolejbusmi) by bolo vhodnejsie postavit druhu trat asi v trasovani tej zapadnej vetvy fobustovho navrhu dakde v schemach (tj na Petrzalskej strane asi trasa 90 len s tym, ze by nesla okolo Matadoru, ale cez Panonsku; podobne chodila 43 ked este nebol nadjazd z Noveho mostu na terajsiu Panonsku). Ja viem, uz len peniaze aby boli...