Reakcia na: J #29781:
no neviem, ale ja by som co sa elektricky na dolne hony skor riesil spojenie vrakuna - dolne hony - slovnaft - pristav (- kosicka) - safarikovo nam. okolo cintorina ruzinov na asmn behaju trolejbusy a pokial by boli rozumne spreferovane, ani im to az tak kriticky dlho netrva (trasa z cilizskej k tescu na kamennom nam. sa pri sikovnom vodicovi a volnych cestach da zvladnut za 20 mnut) a pri dostatku snahy by sa dal na vacsine trasy vyhradit pre ne volny pas na ceste (on na velkej casti aj je, len v nom pravidelne parkuju IGK)
A mas pocit ze by tr3mpova schema zachadzala do kazdej r***? Ja teda nie.
) na Jesenského. Trať po Vajanského nábreží by som nevyužíval, najma kvôli zjednodušeniu prevádzky križovatky na Šafárikovom nám.
COLOR
12 min. pre 5 by sa dosiahli prepravné kapacity zhruba podobné súčasným...
TO ZNAMENA pri pouziti tych kapacitnych udajov:
L1+L2 interval 2 minuty - 30 vozov v hodine, kapacita 370 (odhad) -> hodinova kapacita 11 100 osob. Ak by boli 3*T3, tak 14 760. Spicka 3 hodiny -> 45 000 osob. Petrzalka ma asi 130 000 obyvatelov, busy ponechavame, no, nie je to az taky zly vysledok, ale mozno by som prijal interval 1'40 - kazda linka 3'50 ak dobre pocitam. Tu uz by bolo treba zriadit svajciarske BUSE presne ako hodinky