Reakcia na: tr3mp #29724:
Pri špičových
intervaloch 4 minúty pre linky 1, 2 a 3, 6 min. pre 4 a 12 min. pre 5 by sa dosiahli prepravné kapacity zhruba podobné súčasným...
TO ZNAMENA pri pouziti tych kapacitnych udajov:
L1+L2 interval 2 minuty - 30 vozov v hodine, kapacita 370 (odhad) -> hodinova kapacita 11 100 osob. Ak by boli 3*T3, tak 14 760. Spicka 3 hodiny -> 45 000 osob. Petrzalka ma asi 130 000 obyvatelov, busy ponechavame, no, nie je to az taky zly vysledok, ale mozno by som prijal interval 1'40 - kazda linka 3'50 ak dobre pocitam. Tu uz by bolo treba zriadit svajciarske BUSE presne ako hodinky
Stefanikovo namestie totiz bez pod/nadjazdu taku zataz (Petrzalske tramvaje + z nabrezia) asi neprezije. Nebodaj vykape voz ?
). vozov bude treba vela, na to je prepotrebne mysliet, nie ze sa spravi trat a zrazu Hups! Cosi nam tu chyba... Hlavne ak pospriahame dnesne sola. Taka 3xT3 by sa mi tiez moooc pacila
galiyosha
Re #29747 COLOR: Papierove udaje su jedna vec, prakticka obsaditelnost druha. Do T3 tolko ludi narves len kvoli tomu nechutnemu usporiadaniu 1+1. Neviem, ako to vyzera v spicke, ale stat medzi dvoma ludami v strede elektricky asi nie je nic prijemne a je otazne, kolko ludi sa tomuto vyhyba a nechava tak v strede volny priestor. (Elektrickami prilis casto necestujem, ospravedlnte, prosim, ak trepem uplne sprostosti.) Kazdopadne v novej elektricke mozes na usporiadanie 1+1 (vdakabohu!) zabudnut. Dalej v klbovych autobusoch sa do oficialnej obsaditelnosti, ak sa nemylim, nepocita priestor klbu. Je mi jasne, ze autobusy v Petrzalke nezaniknu, lebo tu elektricku bude musiet aj nieco napajat a ze elektricka nepojde vsade, ale napriklad linky 93 a 94 poberie elektricka uplne cele, a drvivu cast z 81 a 95 detto.
Aj tak by som si zelal, keby sa casom vybudovala v Petrzalke aj druha radiala zhruba v trase dnesnej linky 90. A keby napajace k elektricke neboli smradobusy ale trolejbusy.