Reakcia na: tr3mp #29724:
Pri špičových
intervaloch 4 minúty pre linky 1, 2 a 3, 6 min. pre 4 a 12 min. pre 5 by sa dosiahli prepravné kapacity zhruba podobné súčasným...
TO ZNAMENA pri pouziti tych kapacitnych udajov:
L1+L2 interval 2 minuty - 30 vozov v hodine, kapacita 370 (odhad) -> hodinova kapacita 11 100 osob. Ak by boli 3*T3, tak 14 760. Spicka 3 hodiny -> 45 000 osob. Petrzalka ma asi 130 000 obyvatelov, busy ponechavame, no, nie je to az taky zly vysledok, ale mozno by som prijal interval 1'40 - kazda linka 3'50 ak dobre pocitam. Tu uz by bolo treba zriadit svajciarske BUSE presne ako hodinky

Stefanikovo namestie totiz bez pod/nadjazdu taku zataz (Petrzalske tramvaje + z nabrezia) asi neprezije. Nebodaj vykape voz ?
). vozov bude treba vela, na to je prepotrebne mysliet, nie ze sa spravi trat a zrazu Hups! Cosi nam tu chyba... Hlavne ak pospriahame dnesne sola. Taka 3xT3 by sa mi tiez moooc pacila
Sarko
Aha, takže zachádzka, to mi vôbec nenapadlo... Ja som myslel, že L6 navrhuješ presmerovať bez zachádzky na ŽST NM. Tak to potom áno. Tiež som si všimol, že na Zlaté Piesky nie je až taká vyťaženosť, a to ani na ŽST Nové Mesto. Ale ak by tam končilo viac vlakov, tak by sa to len "naplnilo".