Reakcia na: galiyosha #29748:
Pardon, chcel som napisat "nechapem celkom tvoju pripomienku". Asi by som si mal ist lahnut. 
Re #29747 COLOR: Papierove udaje su jedna vec, prakticka obsaditelnost druha. Do T3 tolko ludi narves len kvoli tomu nechutnemu usporiadaniu 1+1. Neviem, ako to vyzera v spicke, ale stat medzi dvoma ludami v strede elektricky asi nie je nic prijemne a je otazne, kolko ludi sa tomuto vyhyba a nechava tak v strede volny priestor. (Elektrickami prilis casto necestujem, ospravedlnte, prosim, ak trepem uplne sprostosti.) Kazdopadne v novej elektricke mozes na usporiadanie 1+1 (vdakabohu!) zabudnut. Dalej v klbovych autobusoch sa do oficialnej obsaditelnosti, ak sa nemylim, nepocita priestor klbu. Je mi jasne, ze autobusy v Petrzalke nezaniknu, lebo tu elektricku bude musiet aj nieco napajat a ze elektricka nepojde vsade, ale napriklad linky 93 a 94 poberie elektricka uplne cele, a drvivu cast z 81 a 95 detto.
Aj tak by som si zelal, keby sa casom vybudovala v Petrzalke aj druha radiala zhruba v trase dnesnej linky 90. A keby napajace k elektricke neboli smradobusy ale trolejbusy.
Ale co uz, mala by ostat.
Stefanikovo namestie totiz bez pod/nadjazdu taku zataz (Petrzalske tramvaje + z nabrezia) asi neprezije. Nebodaj vykape voz ?
). vozov bude treba vela, na to je prepotrebne mysliet, nie ze sa spravi trat a zrazu Hups! Cosi nam tu chyba... Hlavne ak pospriahame dnesne sola. Taka 3xT3 by sa mi tiez moooc pacila
, ale tých dnešných 6 či koľko polookruhov je na mňa ako mimobratislavčana priveľa...
Vladimír
5., Jasné - moja chyba. Po Sarkovom pripomenutí, že na vajnorskej sú dnes vlastne tri linky som pochopil, že (aj keď paradoxne Sarko sa ma zastáva), že som sa zmýlil. Mnou navrhovaný interval by bol teda rovnaký ako dnes a nie kratší.
Re #29724 tr3mp: Nie je zlééé...
Otázka: Ako môžeš mať v Karlovke pravidelné 2 min., keď L3 ide v 4 min. int. a L4 ide v 6 min. int.?
Ale inak, zatiaľ nemám pripomienky (budem zákerne hľadať slabiny návrhu ? )
Re #29725 galiyosha: S vozokilometrami som sa až tak nehral. Ale bral som to tak, že nikde som intervaly nejako výrazne nemenil, takže hádam v nejakej tolerancii som
Ja by som v prípade predkladaných návrhov zapamätateľnosť intervalu neriešil. Ak máš interval kratší ako 10 min., treba si pamätať len čísla liniek a názvy prestupných zastávok. Kto by pri 4 min. int. pozeral do CP na odchody???