Reply on: J #29779:
Ad budova na HN: Podla toho maleho obrazku v tom clanku to ma byt daka hnusna kocka. Dakujem, neprosim.
Garantujem Ti, ze ludia _budu_ radsej prestupovat (a budu musiet) pri takom systeme ako navrhuje tr3mp.
Ad zastavky na znamenie: Mozes si vybrat: Bud to bude stat vsade aj tam kde ludia nebudu nastupovat a vystupovat alebo to tam stat nebude a usetris cas a energiu.
Ad zachadzky: ta trat cez Slavicie a aj ostatne veci co popisal su len fobustova sci-fi vizie

Ad Soravia: Ak nebude spraveny nadchod alebo podchod nejako logickejsie nez je dnes k sTrESCU ZP (nie su schody,len dlha lavka) tak tam ludia nebudu cestovat tramvajami (aj ja si pockam par minut naviac na L63, ak mi to vyhovuje).
Sarko
Kinderka sú tie Bulwy. Ale dizajn nie je až taký dôležitý, skôr technické spracovanie a životnosť takej karosérie. Aj keď VarCB3 je identická s T3 a menšie rozdiely sú vidieť (hranatejšia strecha, gumený pás pri prechode medzi čelami a telom vozidla), páči sa mi viac ako Bulwa. Bulwa by sa mi páčila viac, ak by aj bočné okná boli lepené a výškovo prispôsobené čelným oknám. Ale takéto vozidlo už budeš mať citeľne drahšie.
K tým ojazdeným T3, nie je problém, DPMK s radosťou predá minimálne 15 pojazdných 20 ročných T3 a je tu ešte ďalších cca 15 odstavených alebo vyradených T3 z rokov 1982-3.