Reply on: fobust #29774:
Keď už nové trate, tak si rozvoj predstavujem nejako takto (v poradí výstavby):a) Dlhé Diely: presmerovanie 4
b) Vajnory: predĺženie 4
c) Ružinov - Nová Vrakuňa - Dolné Hony: linka 6 cez Ružinov - Obchodnú do Karlovej Vsi
d) Mlynská dolina - Staré grunty: Presmerovanie linky 6
e) (Vajanského nábr. - ) Šafárikovo nám. - Pribinova - Nové SND - AS Mlynské nivy - Páričkova - Dulovo nám. - Miletičova: presmerovanie linky 6 do výslednej trasy: Staré grunty - Nábrežie - AS Mlynské Nivy - Ružinov, 3 predĺženie na Dolné Hony
Tak a máš aj ďalšie trate ?
) na Jesenského. Trať po Vajanského nábreží by som nevyužíval, najma kvôli zjednodušeniu prevádzky križovatky na Šafárikovom nám.
(Mne sa vsak ani bulwa nepaci.)
Vladimír
Re #29752 Sarko: Nechápem, o akom 16 min. intervale na ŽST Nové Mesto hovoríš?
L4 aj 6 by mali interval 8/10/12 minútový.
L6 by mimo špičky jazdila k ŽST Nové Mesto. V čase špičiek by jazdila až na Zlaté piesky s obojsmerným zachádzaním k ŽST Nové Mesto.
To znamená, že:
ŽST Nové Mesto by mala intervaly 8/10/12
Zlaté piesky by mali intervaly 4/10/12
Jediným zhoršením je mimošpičková doprava na Zlaté piesky (sedle PD napr. z 6 min. int. na 10 min. int.). Nech ma bratia Blaváci nekamuňujú, ak sa hlboko mýlim, ale v sedle elinu na vzadu na Vajnorskej niekde pri Juráku zafixovanú ako večne poloprázdnu.