Reply on: Sarko #29763:
Tie T3 beriem, a ked uz nie pre trat do Petrzalky tak pred dom (hm, teraz by sa mi hodil rodinny dom ? )
intervaloch 4 minúty pre linky 1, 2 a 3, 6 min. pre 4 a
Alebo mi nieco podstatne unika?

Ale co uz, mala by ostat.
Stefanikovo namestie totiz bez pod/nadjazdu taku zataz (Petrzalske tramvaje + z nabrezia) asi neprezije. Nebodaj vykape voz ?
A taktiez nepocitaj so zrusenim vsetkych tych liniek - v Petrzalke bude jedina wetwa tramwajowa, to znamena ze nepreberie komplet tieto linky. Urcite to bohate postaci, ak jeden voz bude mat kapcitu aspon 2,5xT3, prinajhorsom 2xT3. Kriticky interval je 90 sek., alebo sa mylim?
). vozov bude treba vela, na to je prepotrebne mysliet, nie ze sa spravi trat a zrazu Hups! Cosi nam tu chyba... Hlavne ak pospriahame dnesne sola. Taka 3xT3 by sa mi tiez moooc pacila
Sarko
Kinderka sú tie Bulwy. Ale dizajn nie je až taký dôležitý, skôr technické spracovanie a životnosť takej karosérie. Aj keď VarCB3 je identická s T3 a menšie rozdiely sú vidieť (hranatejšia strecha, gumený pás pri prechode medzi čelami a telom vozidla), páči sa mi viac ako Bulwa. Bulwa by sa mi páčila viac, ak by aj bočné okná boli lepené a výškovo prispôsobené čelným oknám. Ale takéto vozidlo už budeš mať citeľne drahšie.
K tým ojazdeným T3, nie je problém, DPMK s radosťou predá minimálne 15 pojazdných 20 ročných T3 a je tu ešte ďalších cca 15 odstavených alebo vyradených T3 z rokov 1982-3.