Reply on: J #29779:
Ad budova na HN: Podla toho maleho obrazku v tom clanku to ma byt daka hnusna kocka. Dakujem, neprosim.
Garantujem Ti, ze ludia _budu_ radsej prestupovat (a budu musiet) pri takom systeme ako navrhuje tr3mp.
Ad zastavky na znamenie: Mozes si vybrat: Bud to bude stat vsade aj tam kde ludia nebudu nastupovat a vystupovat alebo to tam stat nebude a usetris cas a energiu.
Ad zachadzky: ta trat cez Slavicie a aj ostatne veci co popisal su len fobustova sci-fi vizie

Ad Soravia: Ak nebude spraveny nadchod alebo podchod nejako logickejsie nez je dnes k sTrESCU ZP (nie su schody,len dlha lavka) tak tam ludia nebudu cestovat tramvajami (aj ja si pockam par minut naviac na L63, ak mi to vyhovuje).
COLOR
12 min. pre 5 by sa dosiahli prepravné kapacity zhruba podobné súčasným...
TO ZNAMENA pri pouziti tych kapacitnych udajov:
L1+L2 interval 2 minuty - 30 vozov v hodine, kapacita 370 (odhad) -> hodinova kapacita 11 100 osob. Ak by boli 3*T3, tak 14 760. Spicka 3 hodiny -> 45 000 osob. Petrzalka ma asi 130 000 obyvatelov, busy ponechavame, no, nie je to az taky zly vysledok, ale mozno by som prijal interval 1'40 - kazda linka 3'50 ak dobre pocitam. Tu uz by bolo treba zriadit svajciarske BUSE presne ako hodinky