Reply on: J #29784:
no ved skus sa niekedy pozriet na take prastare projekty novych trati co sme volakedy davno robili s beusom, vtedy sme vacsinu z nich aj pesi preslapali a prezreli, problem na tom co som ti menoval je akurat cast vrakune medzi ruzinovom a malym dunajom (priestor medzi rodinnymi domami neni privelky) a v sucasnosti uz aj cesta smerom na slovnaft pri poste a telefonnej ustredni (a meniarni), pretoze tam neaki dementi zacali stavat nove domy tak, ze ich steny su doslova narvate na cestu a stavaju to z oboch stran. Takztiez je nasledne diskutabilne ako bude mozne krizovanie s kosickou po tom co tam teraz postavia...
A mas pocit ze by tr3mpova schema zachadzala do kazdej r***? Ja teda nie.
) na Jesenského. Trať po Vajanského nábreží by som nevyužíval, najma kvôli zjednodušeniu prevádzky križovatky na Šafárikovom nám.
galiyosha
Ak sa nemylim, prave taku supravu, zlozenu tusim z T3R.EV s klasickym Kardausovym dizajnom a VV60LF, maju v Brne, a vyzera to, aspon na fotkach, fakt otrasne. Na tej ostravskej suprave T3R.EV Bulwa + VV60LF -- je aspon dizajn ciel jednotny...