Reply on: J #29791:
Preboha, len K3R-N nie. Ved si zober, co to stoji penazi, za to mas polovicu alebo aspon tretinu novej elektricky. Osobne by som s rekonstrukciami v PARSe hned prestal a na 100 % zacal vyuzivat kapacity UD. Ja viem, vidim to ako Hurvinek vojnu, ale ked si dokazeme rekonstruovat sola a 7085 ?, tak preco nie vsetky K2?
J
Tu je k tomu článok: http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1300853
Re #29683 galiysoha: Ale mne sa budova Tatracentra tiež lúbi, ale v takom to rozsahu mala byť umiestnená inde alebo ak tam kde je, tak o 2 podlažia nižšia.
Vladimír: Nebolo by jednoduchie dohodnúť sa na väčšom maxime. To že bude neznamená, že ho musíš stále využívať. Ale aby vlci mrzli?! čo ja viem.
Andy: DPB si raz vo vozovniach Janíkov Dvor a Dúbravčice postaví veterné elektrárne a nebude nikomu platiť za el. energiu.
Zabudnite, že ľudia budú radšej prestupovať. Prečítajte si články v nových BN a zistíte. Doteraz smútia za systémo odvšadiaľ všade. A niektorý z vás tiež.
Re #29687 si: Nie zrušíš L9 spojíš L12 a L14 a namiesto 12min intervalu bude 6min interval. To isté L1, L11 a L5. L1 a L11 zrušíš a na L5 dáš 6min interval. Ale pravdu má galiyosha: Všetko zrušiť, aj číslovanie, prejsť na písmená a prebudovať to na novo.
COLOR: Na nosnom systéme neuznávam zastávky na znamenie. Podľa mňa by to malo fungovať trochu ako metro.
Nerobte z eliny trolejbusovú sieť, že to bude zatáčať do každej riti sprepáčením. To čo chce Bratislava je rýchlodrážna električka čiže niečo na báze klasickej električky s prvkami metra. Viem aj Londýnske metro má zachádzky (napr. čierna linka) ale je to maxi na dve veci. Ľudia sa mýlia a často nastúpia do nesprávneho vozňa a tak ich to odvezedo... Jednoducho ak chcete zachádzky na DD, či Staré grunty,.. buď presmerovať celú električku cez S. Grunty a DD (tak ako malo byť metro) alebo nič a trolejbusový výťah. Inak budú musieť byť ďalšie linky a to sa postupne vrátime k súčasnému systému 12tich liniek!!! Jediné čo je dobré je predlžovanie liniek napr. z Ružinova na letisko. D. hony by som obslúžil s novou linkou po Trase L201,202 a 208. Možno so začiatkom v Slovnafte. Ale to predlžovanie do Vajnor je otázne. Kto to zaplní? Tých 4 tisíc obyvateľov?
L4 a L2 na ZP možno oživý vznikajúce obchodné centrum.