Reply on: Vladimír #29787:
Nie, ono to funguje takto. Pýtal som sa otca, ktorý robí v energetike. Podnik má stanovené maximum odberu elektrickej energie a ak neprekročí tento odber platí cenu napríklad 1000,- za megawat. Ak tento odber prekročí, za tie megawaty na vyše zaplatí už napríklad 5000,- V žiadnom prípade nezaplatí čo neodberie. To je len kvôli elektrárňám aby vedeli na aký výkon majú ísť v danej dobe.Avšak keď je to hentak, ako si písal, tak je to v poho. Ja som myslel, napr. keď nasneží a vozom sa ťažšie rozbieha, lebo sa šmýka a majú väčší odber tak sa vypne kúrenie aj na hodinu.
Čo sa bodu 2 týka.
A=1, B=2, C=3, D=4, E=5, F=6.
Chybička nastala medzi prepisom a hlavou. Takže som rozmýšľaľ, že s 5ťky (E) by sa stala tá nová E čo som popísal trasou na Dolné Hony. Pri ŽST by zastavovala samozrejme L4 = D nie C ako som napísal. Som blbec mal som zostať pri tr3mpovom označení.
Avšak L5 do Petržalky nejazdí. Tam jazdí L1 a L2. Vychádzam z mapy.
Košické KTčka majú dva prednozadné transparenty (podľa smeru) a štyri bočné jestli se nemýlim.
Ale aj keby mali 6 boných tak KTčka majú dva BUSE, v každej kabíne jeden, nie?
J
Zrušil by som číslovanie takže A, B, C, D, E, F - to je len detail.
C by za zastávkou Ružibov - Astronomická pokračovala dvoma zastávkami a to Avion Shoping Park a Letisko M.R.štefánika. Zastávka Avion by bola umiestnená tak aby bola blízko aj samotnému Avionu a aj vznikajúcemu Hornbachu. Možno by mohli byť dokonca dve. Jedna pri Hornbachu a jedna na parkovisku medzi obchodným centrom a ob. domom IKEA.
E- Nechodila by na ŽST N. Mesto - Tam by vznikla len zastáka pre linku C.
E - úplne nová- by začínala buď na Čilizskej so zastávkami Dudvážska, Billa, Komárovská, Cintorín Ružinov. Ďalej po Gagarinke až k ASMN a popod mesto by sa napojila na Starohorskú. Samozrejme pod zem by išla už skôr, zrejme už pri Cintoríne. Najprv hĺbené, od ASMN a križovatka s Bajkalskou razené.
F - Od Lamaču po Lamačskej, Brnianskej (Patrónka), Pražskej, Šancovej, Trnavskej, Rožňavskej Až na ZP. Možno by mohla odbočiť na Kramáre, ale tam by bolo dosť veľké stúpanie a hlboké stanice. Ale Keď s tým v Prahe nemajú problém stanice 50m pod zemou, tak prečo u nás. takisto hĺbenéneskôr razené. Od Bajkalskej smer ZP by mohla byť aj na povrchu v tom stredovom páse. Alebo autá pod zem a elinu s parkom ☺
Zastávky samozrejme podľa potreby nad tým sa mi teraz nechce rozmýšľať.
Samozrejme Ečko a Fko by bolo budované až keď BA bude mať dosť prachov, čiže tak o 15 rokov. To by korešpondovalo s dobudovaním trate do Petržalky a prerobením súčasných trás na rýchlodrážne. Do tých 15 rokov by to mohli stihnúť aby sa mohlo začať s hentým. ☺