Reply on: si #29731:
Uznavam, ze v niektorych situaciach moze byt prestupovanie na obtiaz, ale aj tak stale radsej preferujem menej liniek s kratsimi intervalmi a so zarucenym prestupom so zanedbatelnym cakanim. Vecer sa aj ja radsej odveziem dlhsie a bez prestupu, ale to len kvoli tomu, ze viem, ze nemam na prestupe zabezpecenu nadvaznost.To "nech sa naucia" som myslel najma tak, ze dnes spusta ludi frfle, ked im napriklad v Karlovke ujde 9, ale aby hned za nou nasadli na 1, 4 alebo 12 a potom prestupili na 8 alebo 14 ich ani nenapadne, oni radsej budu cakat na dalsiu 9 a intenzivne frflat dalej...
galiyosha
Re #29694 Beus: Tak to s tymi vozokilometrami v pripade suprav je megak@#$%ina. Asi ako osobomesiace v uctovani najomneho. To si takto stanovil magorstrat? To je chore...
Re #29703 lubos (!): Ved zverejni. Nevidim dovod, preco by to mal niekto ofrflat.
Re #29708 Vladimír: Spociatku sa mi nepacili niektore veci, ale ked som sa nad tym zamyslel a precital este aj tvoju argumentaciu, nemam co vytknut. Neskusal si len tak narychlo zratat potrebny pocet vozokilometrov, ci by sa museli zmenit vykony? Budu dve slabe linky stacit pre Ruzinov? Narazam na vlozene poradia na dnesnej 9. Alebo tie su cisto kvoli Karlovej Vsi? (Nepoznam tamojsie pomery, tak budem rad, ak tuto moju obavu niekto potvrdi alebo vyvrati.) Z hladiska zapamatatelnosti by bol lepsi spickovy interval 6 minut, resp 3 minuty, ale to by som asi chcel uz privela.