Reply on: tr3mp #29735:
Hm, ved presne preto som tam dal tu vetu s tim ustihanim. :-| OK, beriem spat. Len sa bojim, ci bude napriklad dvojminutovy interval v Petrzalke stacit, tie nove elektricky predsa nebudu kapacitnejsie, nez supravy 2x T3. A elektricka preberie podstatnu cast vykonov z liniek 81, 93, 94, 95 a mozno aj 59, 80 a 90 (opravte ma, prosim, ak som nieco podstatne vynechal). Je to sice velmi primitivny vypocet, ale ked zoberies len tie prve styri linky, mas to 35 klbovych busov za hodinu. Pri dvojminutovom intervale mas 30 elektrickovych suprav, povedzme teda 60 klbovych busov (aj ked osobne neverim tomu, ze do jednej T3 sa skutocne vojde tolko ludi, co do klbaku, a neviem, ci nove elektricky budu tak kapacitne, ako 2x T3). Ak este ratame s tym, ze po postaveni elektrickovej trate prilakame do MHD naspat niektorych cestujucich vynervovanych z konstatnych zapch na Novom moste a pri vyusteni Mostu Kosicka na mestskej strane ?, bude dvojminutovy interval stacit?Nemohol by sa niekto vyjadrit k tomu, ci su tie vlozene poradia na 9 robene len kvoli Karlovej Vsi alebo aj kvoli Ruzinovu? Pytam sa preto, ci by stvorminutovy interval pre Ruzinov stacil -- ved dnes je tam efektivne lepsi, hoci na 14 a 8 chodia K2.
Dalsia otazka ako k Vladimirovmu, tak k tr3mpovmu navrhu: Na ktore linky by ste dali supravy a na ktore K2?
).

Sarko
Tak tento návrh sa mi veľmo páči, už žiadne polookružné linky... ? Ešte tak si zapamätám dve polookružné linky vo Vladovom návrhu (L3 a