Reply on: Emo #29740:
Ak Ti ide spod Nového mosta a z Šafka do Dúbravky elina, neexistuje dôvod, prečo by toto spojenie mal realizovať bus!
, ale tých dnešných 6 či koľko polookruhov je na mňa ako mimobratislavčana priveľa...

) a hlavne by si konecne uvedomili, ze s prestupom sa dostanu niekam rychlejsie, nez cakanim na priamy spoj.
Len neviem, ci by to Safarikovo namestie/Nam L Stura ustalo, 60 spojov za hodinu je uz celkom dost...
Zrusime monopol! Hehehe, to tie moje nocne predstavy ?. Ale ten jeho navrh je vemlo dobry, len trosku prekopat. Ja som to uz dokazal zredukovat na 7 liniek, este zakomponovat rezervu pre Petrzalku a bude.
Ale 6/10/12 a 3/5/6 by bol podla mna ideal.
, aktuálnu po otvorení trate do Petržalky. Upozorňujem vopred, že hlavnou požiadavkou bolo čo najväčšie zníženie počtu liniek, takže treba rátať s prestupom - max. jedným.
Vladimír
1., Vieš, mne išlo o garanciu prestupu. Ak viem, že z Rače na Špitálsku priamo neprídem, určitou náplasťou na ranu by bol fakt, že na každý spoj L5 z Rače nadviaže spoj L7 na Špitálsku od Vinohradov. Keby som prestupoval niekde pri Garde alebo kde z L5 bez prípoja, asi by ma ako cestujúceho nasrdilo, že z Rače prišla už druhá L5 a ja stále čakám na L7.
Ale nehádam sa - názor proti názoru.
4., Samozrejme je tam preklap a myslím tým priame spojenie električkou od ŽST Nové Mesto na Zlaté piesky. Na tomto úseku by tak v špičke nemuseli strašiť paralelné autobusové linky.
5., Zopakujem to, čo pre si-čka. Ak dnes v pracovný deň v sedle ide od Polusu smerom na Trnko elina každých 6 min. a ja navrhujem každých 5 min., kde je problém? Alebo ani také posilnenie nestačí a nutne sa žiada sedlový 2-3 min. interval?
6., Nie, mne sa to nezdá kúsoček. Je to nefér voči cestujúcemu. Čo ak začne pršať? Možno keby to bolo menej frekventované spojenie... Prípadne navrhni alternatívu po zrušení L2.
8., Paradoxne v Žiline mi povedali, že sa tým neriadia. Ide skrátka o to, že pri elektrickej trakcii zaplatíš cenu za energiu (podľa odberu) a cenu za výkon, ktorá je dosť vysoká a vypočítava sa podľa dosiahnutého maximálneho odberu za ľubovoľný 15 min. časový úsek v mesiaci. Obrazne povedané, znamená to, že ak celý jún budeš behať s električkou po sieti každých 5 min., ale práve na deň detí medzi 10.00 a 10.30h zahustíš eliny na 2 min. interval, za jún zacvakáš túto časť platby ako keby si v 2 min. intervale jazdil od rána do večera celý mesiac.