Reply on: Vladimír #29737:
Otázka: Ako môžeš mať v Karlovke pravidelné 2 min., keď L3 ide v 4 min. int. a L4 ide v 6 min. int.?
Odpoveď: Lebo Excel.
Vysvetlenie: Na prepočet intervalov, kapacít, počtov vozidiel a intervalov na jednotlivých úsekoch som využil tento fantastický nástroj a neuvedomil som si, že používa funkciu zaokrúhľovanie. Takže nie 2 minúty ale 2,4 min. (= 15 + 10 spojov za hodinu). Ospravedlňujem sa ?
galiyosha
83 trva usek Drobneho - Aupark podla chronometraze 25 minut, Drobneho - Namestie hraniciarov 30 minut a Drobneho - Ovsiste 36 minut. V spicke vsak nutne nabera meskanie, a niekedy znacne.
12 trva usek Drobneho - Novy most 22 minut, Drobneho - Safarikovo namestie 26 minut. Meskanie ma kde nabrat iba v pripade mimoriadnej udalosti. Ratajme, ze odchody liniek 80, 90 a 91 spod Noveho mosta by nadvazovali na prichody elektriciek so zapocitanim casu potrebneho na presun z elektrickovej zastavky na autobusovu (maximalne 4 minuty). Drobneho - Aupark by tak kombinaciou 12/80 alebo 12/91 trvalo 27 minut, Drobneho - Namestie hraniciarov 32 minut. Na Safarikovom namesti je prestup takmer na hrane, tam staci pripocitat maximalne 2 minuty, aj to by si musel skakat na jednej nohe. Drobneho - Ovsiste tak pomocou 12/88 trva 36 minut. To je zhodny cas, ako linkou 83, pricom opat si dovolim podotknut, ze elektricka prakticky nema kde nabrat meskanie. Prirodzene, bola by nutna nadvaznost prichodu elektriciek a odchodu autobusov.
Vyhody? Znizenie poctu vozokilometrov a potrebnych autobusov, preferovanie ekologickej (a ekonomickej) elektrickovej dopravy...