Ja by som skôr rozmýšľaľ tiež aj nad zvýšením kapacity pozrite si jeden návrh ktorý som na imhd našiel : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2b33233533f3341f3039341f212e1f2b2529232932342b252c251f212923213a292e3225242f2def392b2e212c23
Nechame len nejakych pat vozov bez robota, pre nas (Beus, PePa, ja... ?)
To by musel Rybnicek vytvorit svojich klonov... Tych by nasadil do Magistratu a aj do DPB...
A...co dodat k tomu "vsak nech to zmenia"... no vsak nech to zmenia
Heej, ludia tam hore, zmente to!
?
Rozhodne by to bolo atraktivnejsie, lebo interval
Ale viem ze je to blbost, lebo B-vozy nie su celkom plnohodnotne, nebolo by kym take debilne sluzby (19:00-23:00) obsadit, permanentne rozpriahat a spriahat vozy tiez nie je take jednoduche, a tych papierovaciek k tomu...:)
(akurat na Safku by sa tym padom (pred jeho prebudovanim) zislo predlzit tramvajovy signal na 2-vozovy) 
Vladimír
1 HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
2 DÚBRAVKA - nábrežie - ŠAFÁRIKOVO NÁM.
3 RUŽINOV - Špitálska - nábrežie - tunel - Obchodná - RUŽINOV
4 DÚBRAVKA - nábrežie - Špitálska - Vajnorská - ZLATÉ PIESKY
5 KARLOVA VES - tunel - Obchodná - RAČA
6 HLAVNÁ STANICA - Vajnorská - ŽST NOVÉ MESTO (v špičke predĺžená na ZLATÉ PIESKY)
7 ŽST VINOHRADY - Špitálska - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
8 RUŽINOV - Obchodná - tunel - nábrežie - Špitálska - RUŽINOV
Na linkách by bol zavedený systémový interval, pričom linky 1, 2, 3, 4, 6, 8 by boli slabé linky a L5 a 7 silné linky. Silná linka = 1/2 intervalu slabej linky.
Po vybudovaní petržalskej trate možno uvažovať s posilnením L1 na silnú linku a spolu s L7 ich predĺžiť do Petržalky.