Reply on: si #29731:
Celkom nesúhlasím. Keď prestupuješ pri 6 min. intervale, aj keby Ti tramvaj zavrela dvere pred nosom, budeš čakať maximálne 6 min. A to je extrémny prípad. Re #29732 Andy: To máme aj my v DPMP. Keď sa blíži možné prekročenie odberového maxima, systém automaticky bez vedomia a zásahu vodiča automaticky vypne vo všetkých trolejbusoch kúrenie. Akonáhle je vyhodnotené, že prekročenie maxima už nehrozí, kúrenie sa automaticky opäť zapne.
Sarko
Ku bodu 5 - veď ak dnes okolo Polusu premávajú L2, 4 a 6 s 12' intervalom, tak to je spoločný 4' interval. Ak som dobre pochopil Vladov návrh (silná linka 4' interval, slabá 8' interval), tak okolo Polusu by navrhované L4 a 6 premávali v takisto v spoločnom 4' intervale, čo je detto stav ako dnes. Načo to potom posilňovať silnou linkou a ešte rozhádzať interval?