Reply on: J #29790:
Sorry za chyby s=z a preklepy.Ešte k tomu označovaniu. Podľa mňa by mali mať určiťe písmená ako nosný systém, ale dalo by sa to spraviť ako v KE s Rkami. Čiže R1 až R6. Alebo E1 až E6. Vlatne vo Viedni tak majú metro = Ubahn - U1 až U6. Avšak podľa mňa nosný systém by mal byť jasne rozlýšiteľný od ostatku MHD, už len kvôli navádzacím tabuliam. Ak budeš mať nejaký pútač a na ňom trebárs 5ťku, tak im to nič nepovie. Ale ak tam bude R (Viedeň má modrú kocku s U) tak to bude lepšie. Bo musíš uznať, že tabuľa s označením - Rýchlodrážna električka - by vyzerala divne. Ale kľudne to môžu zostať číslice, len pred to nejaké písmeno.
A takisto si myslím, že by mali linky byť farebne odlíšiteľné. To môžu byť aj s číslicami, ale prirodzenejšie je mi to, keď sú farebné písmená. To je však možno len zvyk.
7119 v Bratislave? Poteší. Ešte jednu a potom už len K3RN ?
Inak dosť OT, ale čo hovoríte na ochladenie. V Petržalke začali kúriť, ale aj tak je v byte klendra.
J
S tými zastávkami na znamenie som sa unáhlil, máš pravdu. Také zastávky ako Nový záhon, či Krčace nepotrebujú plnohodnotnú zastávku.
Ad Soravia: No logickejšie by bolo keby L4 a L2 prešli podjazdom cez križovatku Rožňavká Vajnorská a končili pred areálom kúpliska ZP so zastávkou pred TESCOM. A tí ktorý chcú ísť na druhú stranu, kam chodí elina teraz nech využijú tie nadchody.
HN - Tá budova nie je žiadna kocka. Na tej fotke nie je dobre vidieť a I.P.R. Slovakia nemá web. Takže radím odvez sa na HN a pozi si ten ich veľký plagát. A pozri si aj ako by to malo vyzerať okolo fontány.
Vedel by mi niekto povedať čo stála T3 a Ik280 v roku 1989? Dik.