Reakcia na: Sarko #24026:
Hej, ale keď si to porovnáš s ľubovoľnou košickou električkovou L, tak tam by tá desiatka spojov znamenala podstatne viac 
Re #24040 Andy: Prečo to schvaľuješ? Čo je na tom dobré?
Re #24072 Sarko: Plný súhlas!
Re #24092 Papyr: K akému starému názvu? Môžeme ísť dozadu až po Námestie republiky

Re #24096 Akiwasha: A obaja ho poskytli aj mestám.
Re #24100 Akiwasha: No ja nepoznám Tvoj vek, ale ja ako 21-ročný si veľmi dobre pamätám na to, že boli klasické stovky z roku 1961, potom prišli nové s Gottwaldom (btw. jediná z celej série, ktorá sa nikdy nevymenila za Brunovského dizajn, bola 500 Kčs - neviete, kto na nej mal byť?) aj ako sa vracali potom staré späť. A samozrejme aj na to, ako sa na ne po roku 1993 lepili kolky a ako sa potom robotníci a roľníci menili za Hlinku

A teraz aj ja k samotnému premenovaniu zastávky Predstaničné nám. na Kooperatíva. Je to hanebné, nedôstojné - DPB sa v mojich očiach degradoval do roly obyčajnej uplatiteľnej SAD-ky. Dokázal, že nejde princíp, že nejde o orientáciu cestujúceho v MHD, ale o magorenie cestujúceho akože so (veľmi smiešnym) ziskom. Nikdy som nechápal Banskú Bystricu a jej zastávky ako Nám. slobody - Dopravná banka, či Partizánska, Globtel... Ale teraz vidím, že myslenie BBDS a DPB náhle našlo spoločnú črtu. A to som naivne dúfal, že Bystrica pochytí niektoré vylepšenia od Bratislavy, ale zdá sa, že to Blava sa ide bystričtiť.
A na okraj - špeciálnou kapitolou samou o sebe je DPMK. Ten si premenúva zastávky podľa všelijakých firiem tak, ako sa mu to páči, a to ZADARMO.