Reakcia na: Sarko #2100:
V Budapešti vačšinou vodič neodchádza s tým istým vozidlom ako prišiel. To je pozitívne (zrýchlenie obehov, úspora vozidiel). Ale inak - ich vozidlový park (samozrejme s výnimkou hannoverských TW6000) pokladám za niečo pre bežného vlka údesného. Vymrazené UV či kĺbáky, vodiči v kožuchoch, prískoky ako v Bix-e pri prekročení 30 km/h...Organizácia dopravy chaotická, šturcové konečné zo štyroch strán jednoho námestia, o nejakom takte či preložení intervalu sa im ani nesníva, utekajú si ešte aj nočné spoje, metro končí o 23:00...
Nájdu sa aj pozitíva ale myslím ,že v globále na tom nie sú o nič lepšie ako KE či BA.
I.
Vladimír
Re #2081 Peter:
1) študenti: Sm za - ale zo stanice k intrákom musí byť zabezpečený iný spoj s intervalom kratším ako 60 min.
2) Optima: No prepáč... ale kvôli komerčným záležitostiam jedného centra obmedzovať špičkový interval na polovicu na veľmi vyťaženom úseku Mikovíniho - Ferrocentrum sa mi zdá nezmyselné. Optima keď hľadala lokalitu vedela, aké bude mať dopravné spojenie.
Re #2082 balky: Ohľadne reakcie na Sarka - súhlas. Ohľadne návrhu zachádzky busov - nesúhlas. L5 nevnímam len ako Optimácku linku. Je to aj obsluha zastávok Plynárne a Zimný štadión. Spomínané linky smerom na Pereš premávajú v približne roznakých časoch, preto by sa zmysluplný interval nedocielil. A napokon, PREČO by na komerčné ciele nali doplácať cestujúci z MČ Šaca, Poľov, Lorinčík a Pereš?
Re #2086 Esicko: Skutočne som to nemyslel tak, že by som Ťa chcel poučovať. Ak to tak vyznelo, ospravedlňujem sa. Poslednej vete však nerozumiem, na akej opačnej konečnej? Nám. Maratónu mieru? A vyčkávanie? Tam skutočne nie je vhodné umiestniť prestávku pre žiadneho vodiča. Obratisko po takejto stránke nie je nijako vybavené.
Re #2093 Sarko: "Neviem kde vidíš, že by som písal o púšťaní cestujúcich cez ľavé dvere." Žartuješ?