Reakcia na: Sarko #2100:
V Budapešti vačšinou vodič neodchádza s tým istým vozidlom ako prišiel. To je pozitívne (zrýchlenie obehov, úspora vozidiel). Ale inak - ich vozidlový park (samozrejme s výnimkou hannoverských TW6000) pokladám za niečo pre bežného vlka údesného. Vymrazené UV či kĺbáky, vodiči v kožuchoch, prískoky ako v Bix-e pri prekročení 30 km/h...Organizácia dopravy chaotická, šturcové konečné zo štyroch strán jednoho námestia, o nejakom takte či preložení intervalu sa im ani nesníva, utekajú si ešte aj nočné spoje, metro končí o 23:00...
Nájdu sa aj pozitíva ale myslím ,že v globále na tom nie sú o nič lepšie ako KE či BA.
I.
eMareq
Podla mna, je tam zbytocne posielat 22 a 23 alebo 25 ci 38. Kym sa domocu na konecnu + zbytocne manevrovanie (a cakanie) po parkovisku (neochota vodicov osobnych aut dat prednost, dost casty pripad na Dneperskej) a nakoniec treba opat vyjst na hlavnu cestu a pokracovat v ceste. Som skor za zriadenie staronoveho Optima busu (po starej trase) - rovno Ta zavezie doslova pod Optimu, zrusenie L5 a zriadenie W v obvyklom harmonograme ako predtym.