
Podla mna, je tam zbytocne posielat 22 a 23 alebo 25 ci 38. Kym sa domocu na konecnu + zbytocne manevrovanie (a cakanie) po parkovisku (neochota vodicov osobnych aut dat prednost, dost casty pripad na Dneperskej) a nakoniec treba opat vyjst na hlavnu cestu a pokracovat v ceste. Som skor za zriadenie staronoveho Optima busu (po starej trase) - rovno Ta zavezie doslova pod Optimu, zrusenie L5 a zriadenie W v obvyklom harmonograme ako predtym.
balky
Ale je tu este dalsia moznost, o ktorej tu zatial nikto nepisal.Hovorite o elektrickach, ale co busy? Co keby pred Optimu zachadzali niektore z liniek ako 22,23,25,38?Stacila by napriklad dvojica 22(23),25 a hned mate z pred Optimy odchody v polhodinovych intervaloch.A hlavne by sa usetrilo na L5 a spojenie s centrom by bolo zachovane. Je to pre DPMK taky problem?