Reakcia na: balky #2087:
V minulosti na Železničnej ul. bežne stávali dve súpravy. Jedna súprava má 30 m a rovný úsek koľaje meria 75 m. Okrem dvoch súprav sa na rovný úsek zmestí dokonca ešte jedno sólo. Autá na tom parkovisku parkujú tak, akoby tá komunikácia nebola ani prejazdná. Konkrétne dnes o 20:40 tam stála jedna súprava 2xT3, okolo ktorej nevedelo prejsť auto kvôli zle zaparkovanému inému autu. Následne tam dorazila ďalšia končiaca súprava 392+393. Prístup do budovy PR a prejazd komunikáciou je bezproblémový, nakoľko sa tu nachádza chodník široký cca 1,5 m.
Vladimír
Vonkajšiu koľaj, slangovo tzv. "šestkovú" obsadzuje L6 a jedno poradie L5. Druhé poradie L5 zvykne vyčkávať na vratnej koľaji. Ostatné linky prechádzajú slučkou cez vnútornú "dvojkovú" koľaj.
S tým zachádzaním L6 a 9 k Optime to podľa mňa dobrý nápad nie je.
1. Museli by to byť všetko KT-čká.
2. Absolútna väčšina cestujúcich by brala zachádzku ako zdržiavanie dopravy (ani nehovoriac o L9 vo vzťahu Maratón - Jazero).
3. Komplikované otáčanie pri Optime - zastavíš na jednej zastávke, potom stojíš za úvraťou, čakáš kým vodič prejde vozňom atď., zastávka na druhej strane, no skrátka píliš zdĺhavé.
Re #2078 Sarko: Áno, na mestskú časť Moldavskej jednoznačne 10 min. interval patrí. Minimálne 10 min.