Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak konecne som zastihol SU 12 na 13-ke. A to dokonca 2x. Motor to ma teda vynikajuci a ma omnoho prijemnejsi zvuk ako Irisbus. Aj ked asi az tak netaha... 😉 Mrzi ma vsak, ze nehlasil zastavky. Ti vodici to uplne ignoruju... Isiel som aj 5241, ktorej vodic si to pomylil s osobnym vytuningovanym autom (konecne normalna jazda s B952 ;-)), a tam nielenze nehlasil zastavky, ale dokonca mal aj pasmo 0! Keby sa tam vtedy objavili revizorky, mali by cestujuci zabavu, lebo by som sa s nimi zacal hadat...
A, mimochodom, ten Solaris U12 prisiel na OC Vazec (z mesta) o 2 min. skor. Ale to mi nevadilo. Som proti chodeniu spojov skor, ale nech sa konecne znormalizuju tie intervaly, ci ako to pomenovat. Taka 36 sa musi uplne vliect a aj tak pride skor. To iste 13-ka. Cez vikendy ide pomaly, ale chodi celkom nacas, ale v poobednajsich spickach castokrat ide tak, ze pride na konecnu na Bani 2 min. po tom, co tam ma odchod s5.
Uf, to bol asi moj najdlhsi prispevok tu... 🙂
Reakcia na: Sarko #1328:
Nepovoleny naskok je zalezitost, ktora aj mne dlhodobo pije krv. Logicky tento naskok vznika na dlhych linkach a to na zastavkach najvzdialenejsich od vychodzej. Ked si chcem byt isty, ze na zastavke Plynarne stihnem 6 alebo R1 smer stanica, musim tu stat najmenej 5 minut skor. Komunisticke casy uz pominuli, nebolo by rozumne linky znova prenormovat?
Reakcia na: Diggi #1312:
Kedy tam bol. Lebo ja som si takmer istý, že som ho v utorok 9.12.2003 videl na vnútrozávodnej doprave U. S. Steel. Alebo som sa zmýlil?
Reakcia na: BM #1329:

Náskok je hovorový výraz a oficiálny výraz je nadbehnutie voči CP. '-)
Co sa tyka nadbiehania ci predcasneho odchodu zo zastavky, pravidlene sa mi stava, ze nestihnem stvorku, lebo ide niekedy aj 3 minuty skor...Niekedy ide skor aj sedmicka. Vtedy sa zlostim, podobne, ako Sarko dnes.
SARKO: Nevedel som, ze robis aj v nedelu...:-(
Reakcia na: Sarko #1328:
Sarko chcel si povedat naskok. Z velkej casti vodic nemoze za meskanie. Casove vzdialenosti na linkach su spravene na vela usekoch nanic a podla monitorovanej situacie z rokou komunistickych. Co sa tyka naskokov tak je v DP dovoleny maximalne 2 minutovy naskok. I ked som tak isto zasadne proti tomu. Moze byt ze vodic ma zle nastavene hodinky, to iste aj BUSE je rozladene , v jednom voze idu tak v druhom tak. Neraz som ostal prekvapeny ked som prestupil do autobusu a ten mal o 1 zle iduci cas.
Tak a dnes už definitívne pretiekol môj pohár trpezlivosti. Presne o 8:40 som vystúpil na ostrovček zastávky SOU dopravné a vodič L6 na #387 už veselo vyštartoval zo zastávky Plynárne, pričom len zo zastávky SOU dopravné mal mať odchod o 8:42. Takže som zodvihol telefón a zavolal smenovému výpravcovi na tel.č. 055/6407461 a požiadal ho, aby aspoň upozornil vodiča o vysokom nadbehnutí CP. Nebyť meškajúcej L25, do práce zmeškám. To už aby sa človek vyberal do práce s hodinovým predstihom a pol hodiny kysol na začatie zmeny len kvôli nejakému blbcovi. Tak tomu je koniec! Každé, viac ako minútové meškanie a bez milosti volám výpravcovi.
Reakcia na: milan-cestujúci #1314:
Konstrukcne to ide ale musi tam byt zasah do konstrukcie zavesu sedadla. Skusim vasu pripomienku preposlat na konstrukterov s Karosy z ktorymi som v kontakte. Dam potom vediet na fore.
Reakcia na: Vladimír #1308:
si moj clovek
Takže sa môžeme tešiť, podľa predbežných informácií začnú premávať KT8D5RN #517 a 521 spoločne na budúci týždeň. Jedno bude vždy na garantovanom NP spoji a druhé podľa zadelenia vodiča, avšak s tým, ak vypadne vozidlo na garantovanom spoji, druhé vozidlo sa okamžite presunie na tento garantovaný spoj a toto naopak nahrádza bežná dispozičná záloha. S vysokou pravdepodobnosťou pôjde o spoje na linke č. 7.
Reakcia na: Esicko #1323:
No ved aj ja som to tu niekolkokrat pisal... Takze z tohoto hladiska to hodnotim kladne.
Reakcia na: Nodes #1321:
V novom GVD ktory zacina o par hodin 840 mala jazdit na vl. 1821 zo Zv prichod do Ke o 21.35, dalej vl. 1905 do He (v Ne az Stvr) odch. 22.43, prich. na druhy den (len pracovny) z He ako vl. 1906 o 5.24 a hned do Zv ako vl. 1820 o 5.55. Mala... Ja osobne, ako tu uz bolo napisane, sa stotoznujem s nazorom, ze tieto jednotky sa nehodia na medziregionalnu prepravu.
No sláva, síce som sa s potkanom ešte neviezol, ale mi ani nechýba. Také nepekné hlodavce nemám rád. 🙂
Reakcia na: Esicko #1320:
Cize nic take, ze poobede ako Zr. najprv Zv - KE a potom vecer ako iny Zr. KE - HE? A rano v opacnom smere nebude?
Prepacte, ze ja zase o svojom, ale, kto si nafotil 840 (Potkan), dobre urobil, lebo "zatial" do Kosic jazdit nebudu a mozno vobec. Je ich malo a zda sa, ze sa aj niekto zobudil a zistil, ze je to cele ...
Reakcia na: PvvS #1318:

Tak to máš pravdu. Prekvapením je už podľa mňa aj zákazka 7ks KT8D5N pre Brno.
Reakcia na: Sarko #1317:
No pokud si nechali tohle , tak by nebyl problem vyrabet i klasicky kachny. vzdyt dalsi typ co si nechali jsou T6B5. Takze si myslim ze pokud by byl zajem , tak by klidne vyrobili i KT8. Hlavne by se muselo vyberovy napsat na tak aby slo o typ pribuzny nebo odvozeny. Navic kdyby slo o vic vozu, ze by nevahal. To je jedno . Stejne zadnej podnik dneska asi nenecha vyrobit 20-30 KT8. I kdyz by se hodily
Reakcia na: PvvS #1316:

Si si istý? Lebo manilské RT8 sú konštrukčne predsa len o dosť odlišné a s KT8 majú málo podobného.
Reakcia na: Sarko #1315:
No to nikdo nevi. On si Siemens nechal pro svoji vyrobu nektery typy a mezi nima RT8D5M .Takze si myslim ze by pri poctu 10-20 vozu klidne nechal vyrobit i KT8D5N. Licence na to ma .

Co se tyce reko KT8 tak spravne by opravdu melo byt KT8B5.... ale to by znamenalo preskoleni vsech ridicu na novy typ. A to znamena 40 hodin skoleni a vycviku. Ted staci jenom tusim skoleni o zmene a to je jenom myslim 15 hodin, kvuli tomu ze ta kachna ma rucni radic. TO znaceni je v podstate jenom zbytek CKD. Jinak si tam klidne mohli nechat puvodni nazev a jenom nechat do technickyho prukazu vozidla nechat udelat zapis o zmene .
Reakcia na: Diggi #1311:

Podľa môjho názoru úplne postačuje označenie KT8D5RN. Už nikdy nebude možnosť kúpiť originál KT8D5N a nepredpokladá sa reko na jednosmerné vozidlo.
Á propos, tá ostravská KT8D5RN1 by sa mala oficiálne menovať KT8B5RN (B=jednosmerné), lenže to by vo vzťahu k drážnemu úradu údajne išlo o úplne nový typ, ktorý by sa musel nanovo homologizovať, preto sa vymysleli označenia ako RN1 a RN2, so zachovaním písmena "D".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.