Reakcia na: Vladimír #2079:
Aj ja si myslím, že zachádzka L6 a 9 (alebo hoci aj len jednej z nich) by zdržiavala.
Ale ohľadne úvrate som dostal super nápad. Čo tak premiestniť úvrať ešte pred zastávku OC Optima a rozšíriť trať rýchlodráhy tak, aby sa do úrovne medzi jestvujúce zastávky a medzi koľaje dosadila ďalšia zastávka? KT-čko by prišlo na zastávku, otvorili by sa dvere z oboch strán, vpravo sa vystúpi, vľavo nastúpi, vodič sa medzitým presunie do druhej kabíny a hneď sa pokračuje ďalej cez úvrať na správnu koľaj...
Sarko
Tak porovnajme...
Bratislava:
-dĺžka električkových liniek obojsmerne- 243,8 km
-počet zastávok elektr. liniek obojsmerne- 508
-priemerná vzdialenosť zastávok- 479,9 m
Košice:
-dĺžka mestských el. liniek obojsmerne- 109,2 km
-počet zastávok mestských el. liniek obojsmerne- 218
-priemerná vzdialenosť týchto zastávok- 500,9 m
-dĺžka R-liniek s označením "Z" obojsmerne- 159,4 km
-počet zastávok R-liniek s ozn. "Z" obojsmerne- 147
-priemerná vzdialenosť týchto zastávok- 1084,4 m
-dĺžka R-liniek bez označenia "Z" obojsmerne- 243,8 km
-počet zastávok R-liniek bez ozn. "Z" obojsmerne- 170
-priemerná vzdialenosť týchto zastávok- 1434,1 m