Reakcia na: Sarko #2100:
V Budapešti vačšinou vodič neodchádza s tým istým vozidlom ako prišiel. To je pozitívne (zrýchlenie obehov, úspora vozidiel). Ale inak - ich vozidlový park (samozrejme s výnimkou hannoverských TW6000) pokladám za niečo pre bežného vlka údesného. Vymrazené UV či kĺbáky, vodiči v kožuchoch, prískoky ako v Bix-e pri prekročení 30 km/h...Organizácia dopravy chaotická, šturcové konečné zo štyroch strán jednoho námestia, o nejakom takte či preložení intervalu sa im ani nesníva, utekajú si ešte aj nočné spoje, metro končí o 23:00...
Nájdu sa aj pozitíva ale myslím ,že v globále na tom nie sú o nič lepšie ako KE či BA.
I.
Sarko
V minulosti na Železničnej ul. bežne stávali dve súpravy. Jedna súprava má 30 m a rovný úsek koľaje meria 75 m. Okrem dvoch súprav sa na rovný úsek zmestí dokonca ešte jedno sólo. Autá na tom parkovisku parkujú tak, akoby tá komunikácia nebola ani prejazdná. Konkrétne dnes o 20:40 tam stála jedna súprava 2xT3, okolo ktorej nevedelo prejsť auto kvôli zle zaparkovanému inému autu. Následne tam dorazila ďalšia končiaca súprava 392+393. Prístup do budovy PR a prejazd komunikáciou je bezproblémový, nakoľko sa tu nachádza chodník široký cca 1,5 m.