Reakcia na: Sarko #2100:
V Budapešti vačšinou vodič neodchádza s tým istým vozidlom ako prišiel. To je pozitívne (zrýchlenie obehov, úspora vozidiel). Ale inak - ich vozidlový park (samozrejme s výnimkou hannoverských TW6000) pokladám za niečo pre bežného vlka údesného. Vymrazené UV či kĺbáky, vodiči v kožuchoch, prískoky ako v Bix-e pri prekročení 30 km/h...Organizácia dopravy chaotická, šturcové konečné zo štyroch strán jednoho námestia, o nejakom takte či preložení intervalu sa im ani nesníva, utekajú si ešte aj nočné spoje, metro končí o 23:00...
Nájdu sa aj pozitíva ale myslím ,že v globále na tom nie sú o nič lepšie ako KE či BA.
I.
Sarko
Ale, ale! Videl si už tú druhú príjazdovú komunikáciu k OC Optima v smere od autokempingu? JE JEDNOSMERNÁ, takže autobusy by tu teoreticky mohli prichádzať len v smere od autokempingu.
Lenže má to háčik. Ako na túto komunikáciu v smere od USS dostať autobus? Veď v smere od USS, ak sa dostaneš na diaľničný privádzač je v strede cesty súvislý, nikde neprerušený mantinel, takže autobus by sa musel otočiť až niekde pri VSS... Zachádzka by sa rovnala rovným 5 kilometrom.
Naopak, v smere od mesta autobus bez problémov dostaneš ku zastávke pri vchode OC Optima, ale máš ďalší háčik, na príjazdovej komunikácii od autokempingu stojí značka zákaz vjazdu všetkých vozidiel... Čo teraz?