Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nedávno ste sa tu bavili o premerných rýchlostiach na električkových linkách a L8 ste brali ako linku s dĺžkou 8,4km.
Ale podľa prevádzkových údajov DPB je najkratšia linka L6 (Kamenné nám. – ŽST Nové Mesto) so 9,1km (4,5v jednom smere) a má na to 15minút v jednom smere a 21 v druhom.
Najdlhšia je L5 (Pri kríži – Komisárky) s 39,1km a túto trasu prejde v jednom i druhom smere za 52minút. Takže si vypočítajte priemernú rýchlosť.
Pri L5 je 22,55km/hod pri L6 je to 15,16km/hod. Avšak taká L12 by mala byť na tom podstatne lepšie, keďže v centre má len pár zastávok. A oproti L5 sa vyhýba takým križovatkám ako Floriánske, Račko, Pionierska, ŽST Vinohrady. Myslím si, že práve 12tka by bola najrýchlejšou linkou v BA.
Reakcia na: Esicko #2118:
Bohužiaľ, ani mne sa to nepáči ale M152.2 a Btax majú prakticky rovnakú kapacitu ako M286.0 s prívesom (u vás to snáď boli Bnp a nie Bmx?) a polovičnú spotrebu aj udržiavacie nákaldy. A pri prozákazníckom prístupe ZSSK a vynikajúcej prístupnosti staníc na hlavnej trati (Rožňava, Moldava) po odstavení lokálok ma skor príjemne prekvapuje, že tam vobec ešte ničo jazdí...
I.
Reakcia na: Dopravák #2125:
No tak ten text uz sem jednou cetl v cestine v casopise Mestska Doprava. Nektery (mozna vsechny) pasaze jsou citovany doslova . Tam to bylo tusim ve spolupraci s Pragoimpexem, tady vidim jedinyho autora a zadny nebo upozorneni nazdroj . Mistr vobslehovic/xeroxovic asi taky cte nektery casopisy.
http://www.strojarstvo.sk/inc/index.php?ln=SK&tl=3&tpl=archiv.php&ids=2&cislo=1/2004&idclan=904

Tak tu je článok o nízkopodlažných elinách. Ďakujem istej osobe, že mi priniesola ukázať tento časopis.
Reakcia na: Nodes #2123:
To je vsetko od poziadavky DP.
Reakcia na: BM #2120:
Vsimol som si, ze to Trollino ma zlte drzadla. Preco take nemaju aj nase Urbina?
Reakcia na: BM #2120:
sORRY TO JE PRE RIM
Reakcia na: Vladimír #2116:
Som za .
Odporucam si vsimnut usek Poliklinika - Sokolovska - vodic tam ma na 250m useku jazdnu dobu 2minuty. pani takto sa nici vyzovy park (motor trpi)
http://balint.cyberhungary.net/fg/fg01069/html/kep10.htm


hadajte co to je???
To je spatne zrkadlo v Solarise Trolino 18, ktory zakupila Budapest
Reakcia na: Esicko #2118:
Nielen o tom s Tebou chcem dat rec...ked budes robit.
Reakcia na: Vladimír #2114:
ZSSK v ramci "zvysovania" kultury cestovania nahradila stare motorove supravy 850+050 rekonstruovanymi starymi 812+011 na ramene Kosice - Plesivec. Stare mali konstrukcnu rychlost 110, nove 80 km/h a naviac pri dosiahnuti tejto rychlosti tieto dvojnapravove vozidla plavaju po trati ako na mori... Osobne nechapem, naco je dobre vrazat peniaze do vozidiel zvratenej koncepcie urcenych povodne pre najlokalkovejsie lokalky.
~> Vladimir - Na kosickej MHD je stale co zlepsovat 🙂 A to nielen intervaly, zastavky.
Reakcia na: eMareq #2115:
Hlavne, že Košice zaručene zastávky na znamenie nepotrbujú 😕 Aj lepšie chronometráže by sa zišli.
~> Vladimir - co sa tyka naskokov, uvediem priklad: Siel som L13 z Kostola, no a cestou po zastavku Ovsenu sme mali okolo 5 minut naskok (nikoho po ceste nebral), tak sme tam cakali az do 21.53.
Reakcia na: Sarko #2108:
Veď práve to, že v Košiciach vodičovi nehrozí strhnutie prémií takmer za nič. Inak si nedokážem vysvetliť často nehorázne náskoky oproti CP a pod.

Tvoje vyjadrenie bolo ohľadne denného prechádzania, ale to bolo už dávno, krátko potom, čo sme sa spoznali 🙂

Re #2109 Esicko: Včera ma po príchode do KE prekvapila odstavená súprava 812+011 (dúfam, že som ten vlečniak napísal správne). Na takéto súpravy som zvyknutý na trati PO - BJ, na košickej stanici ma doslova prekvapili. Kam jazdia?
Reakcia na: S499.1023 #2111:

Je to síce tak, ako píšeš, ja som však chcel porovnávať len tie prechody medzi kabínami. Na polhodinový interval L5 by bolo v KE veľkým luxusom, aby vodič vyčkával na konečnej a odchádzal s iným vozidlom, zvlášť, keď každý má pridelené to svoje. Napokon na tomto mieste nie je ani zázemie, kde by vodič mohol čakať.
Reakcia na: Sarko #2100:
V Budapešti vačšinou vodič neodchádza s tým istým vozidlom ako prišiel. To je pozitívne (zrýchlenie obehov, úspora vozidiel). Ale inak - ich vozidlový park (samozrejme s výnimkou hannoverských TW6000) pokladám za niečo pre bežného vlka údesného. Vymrazené UV či kĺbáky, vodiči v kožuchoch, prískoky ako v Bix-e pri prekročení 30 km/h...
Organizácia dopravy chaotická, šturcové konečné zo štyroch strán jednoho námestia, o nejakom takte či preložení intervalu sa im ani nesníva, utekajú si ešte aj nočné spoje, metro končí o 23:00...
Nájdu sa aj pozitíva ale myslím ,že v globále na tom nie sú o nič lepšie ako KE či BA.
I.
Reakcia na: Esicko #2109:
Prijemnu nocnu 🙂
Vladimir, na ospravedlnovanie to nebolo, ved som tam mal 🙂 Prve, ked som vcera prisiel po dovolenke do dennej som sa pytal na Potkany (840-ky), ci jazdia. Dostal som odpoved NIE NEJAZDIA. Ako sme pozerali ako puci cela stanica, ked sa nam teraz v nocnej dovalili 840001-2 a 840003-8 ako vl. 1821 zo Zvolena! Rano ich budem vypravovat ako vl. 1820 do Zvolena s odchodom o 5.55 hod.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.