Reakcia na: Sarko #2100:
V Budapešti vačšinou vodič neodchádza s tým istým vozidlom ako prišiel. To je pozitívne (zrýchlenie obehov, úspora vozidiel). Ale inak - ich vozidlový park (samozrejme s výnimkou hannoverských TW6000) pokladám za niečo pre bežného vlka údesného. Vymrazené UV či kĺbáky, vodiči v kožuchoch, prískoky ako v Bix-e pri prekročení 30 km/h...Organizácia dopravy chaotická, šturcové konečné zo štyroch strán jednoho námestia, o nejakom takte či preložení intervalu sa im ani nesníva, utekajú si ešte aj nočné spoje, metro končí o 23:00...
Nájdu sa aj pozitíva ale myslím ,že v globále na tom nie sú o nič lepšie ako KE či BA.
I.
Sarko
Nie, mám na mysli bežnú prevádzku. Vodiči na KT-čkách otvárajú dvere napr. na konečných OC Važec, Amfiteáter (R7) alebo na Žel. stanici. Na Žel. stanici je to najlepšie, pretože na "dvojkovej", aj "šestkovej" koľaji sú z oboch strán vyvýšené plochy.
V Tebou uvádzanom prípade sa jednalo o výluku, preto nemôžeme objektívne posudzovať otváranie/zatváranie dverí. V prípade môjho nápadu by sa pevne stanovili pravidlá a k nedorozumeniam by nedochádzalo.
Je pravda, že vodiči L5 neznášajú. Je to len preto, že sú pohodlní a niektorí navyknutí počas celej služby ani len nevyliezť z kabíny. Nájdu sa aj vodiči, ktorých tá práca baví a s prechádzaním medzi kabínami problém nemajú. V Budapešti majú nespočetné množstvo slepo ukončených konečných zastávok a vodiči tu musia chodiť povonku, pretože cez súpravu 2xT5C5, 3xT5C5 alebo súpravu článkových električiek sa prejsť jednoducho nedá. Funguje to tak celé desaťročia a ani jeden z nich nenadáva, aj keď takto musí prejsť na každej konečnej zastávke. S kultúrou pracovného prostredia to nemá nič spoločné.