Reakcia na: balky #2089:
Ale, ale! Videl si už tú druhú príjazdovú komunikáciu k OC Optima v smere od autokempingu? JE JEDNOSMERNÁ, takže autobusy by tu teoreticky mohli prichádzať len v smere od autokempingu.
Lenže má to háčik. Ako na túto komunikáciu v smere od USS dostať autobus? Veď v smere od USS, ak sa dostaneš na diaľničný privádzač je v strede cesty súvislý, nikde neprerušený mantinel, takže autobus by sa musel otočiť až niekde pri VSS... Zachádzka by sa rovnala rovným 5 kilometrom.
Naopak, v smere od mesta autobus bez problémov dostaneš ku zastávke pri vchode OC Optima, ale máš ďalší háčik, na príjazdovej komunikácii od autokempingu stojí značka zákaz vjazdu všetkých vozidiel... Čo teraz?
Sarko
Nie, mám na mysli bežnú prevádzku. Vodiči na KT-čkách otvárajú dvere napr. na konečných OC Važec, Amfiteáter (R7) alebo na Žel. stanici. Na Žel. stanici je to najlepšie, pretože na "dvojkovej", aj "šestkovej" koľaji sú z oboch strán vyvýšené plochy.
V Tebou uvádzanom prípade sa jednalo o výluku, preto nemôžeme objektívne posudzovať otváranie/zatváranie dverí. V prípade môjho nápadu by sa pevne stanovili pravidlá a k nedorozumeniam by nedochádzalo.
Je pravda, že vodiči L5 neznášajú. Je to len preto, že sú pohodlní a niektorí navyknutí počas celej služby ani len nevyliezť z kabíny. Nájdu sa aj vodiči, ktorých tá práca baví a s prechádzaním medzi kabínami problém nemajú. V Budapešti majú nespočetné množstvo slepo ukončených konečných zastávok a vodiči tu musia chodiť povonku, pretože cez súpravu 2xT5C5, 3xT5C5 alebo súpravu článkových električiek sa prejsť jednoducho nedá. Funguje to tak celé desaťročia a ani jeden z nich nenadáva, aj keď takto musí prejsť na každej konečnej zastávke. S kultúrou pracovného prostredia to nemá nič spoločné.