Reply on: Esicko #2109:
Prijemnu nocnu
Prve, ked som vcera prisiel po dovolenke do dennej som sa pytal na Potkany (840-ky), ci jazdia. Dostal som odpoved NIE NEJAZDIA. Ako sme pozerali ako puci cela stanica, ked sa nam teraz v nocnej dovalili 840001-2 a 840003-8 ako vl. 1821 zo Zvolena! Rano ich budem vypravovat ako vl. 1820 do Zvolena s odchodom o 5.55 hod.
Pamätám si pritom Tvoje slová spred niekoľkých rokov, že električkový pás je po obmedzeniach košickej MHD vlastne pre chodca najbezpečnejšia časť vozovky. Šanca, že sa tam bude vyskytovať nejaká električka je minimálna 
Najprv som rozmyslal takto: zriadit provizornu zastavku pre 22, 23, 25, 38 pri el. zastavke. No a potom som rozmyslal takto :):
Vladimír
Re #2081 Peter:
1) študenti: Sm za - ale zo stanice k intrákom musí byť zabezpečený iný spoj s intervalom kratším ako 60 min.
2) Optima: No prepáč... ale kvôli komerčným záležitostiam jedného centra obmedzovať špičkový interval na polovicu na veľmi vyťaženom úseku Mikovíniho - Ferrocentrum sa mi zdá nezmyselné. Optima keď hľadala lokalitu vedela, aké bude mať dopravné spojenie.
Re #2082 balky: Ohľadne reakcie na Sarka - súhlas. Ohľadne návrhu zachádzky busov - nesúhlas. L5 nevnímam len ako Optimácku linku. Je to aj obsluha zastávok Plynárne a Zimný štadión. Spomínané linky smerom na Pereš premávajú v približne roznakých časoch, preto by sa zmysluplný interval nedocielil. A napokon, PREČO by na komerčné ciele nali doplácať cestujúci z MČ Šaca, Poľov, Lorinčík a Pereš?
Re #2086 Esicko: Skutočne som to nemyslel tak, že by som Ťa chcel poučovať. Ak to tak vyznelo, ospravedlňujem sa. Poslednej vete však nerozumiem, na akej opačnej konečnej? Nám. Maratónu mieru? A vyčkávanie? Tam skutočne nie je vhodné umiestniť prestávku pre žiadneho vodiča. Obratisko po takejto stránke nie je nijako vybavené.
Re #2093 Sarko: "Neviem kde vidíš, že by som písal o púšťaní cestujúcich cez ľavé dvere." Žartuješ?