Vždy ma zaujímal zdroj, odkiaľ pochádza ten rok 1989? Neuvádza sa na štítku vozidla a nesedí ani podľa výrobného čísla.
| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
| Typ: | Škoda 15 Tr 07/6 | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 11303 | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1990 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 18.6.1990 | ||||||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | leto 2014 | ||||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 2016 (?) | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 1 144 100 Kčs | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Rozšírená stredná prehliadka v DPB (2005) | ||||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 10/2003) BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003) | ||||||||||||||||||||
| Charakteristické znaky: | Atypicky umiestnené interiérové vozidlové reproduktory značky SAL nad pravou bočnicou. | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Po dodaní bol očíslovaný ako #6521, no medzitým došlo k rozhodnutiu, že trolejbusy 15 Tr sa budú číslovať radom 6600, a tak sa očíslovali vozidlá #6601-6606, potom sa spomenulo na #6521 a tento trolejbus dostal číslo #6607.
Istý čas mal dvere natreté novým typom náteru, zvyšok starým - vyblednutým. Stalo sa tak preto, lebo v čase opravy platil zákaz striekania trolejbusov novým lakom, v roku 2003 bol natretý novým náterom celý trolejbus. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|







(niekedy viac nez sloviny)









. 6635 je klasická Mka a pre mňa boli Mky typické skôr v trikolóre, no dlhodobo jazdili aj v stave s čisto RAL 3020 po Zlineri
(Mimochodom, tiez povazujem za klucove aby sa tretoseriova T6 zachovala v Kotasovom natere a nie cervenom.)

N/A
Zlý odtieň krémovej, krémová na strhovákoch namiesto červenej, nezjednotený odtieň krémovej na kabíne, chýbajúce piktogramy - striekaný symbol "zmrzlina", nálepky pod oknami zvonka a pri dverách (aj na nich samotných) logo Divízie el. dráhy na bočnej časti čela, drsný obklad prístrojovky namiesto hladkého, moderný tachometer namiesto pôvodného "vysunutého",
posunutý štítok "14 Tr", horizontálne číslo 6309 na späťákoch namiesto vertikálneho, resp. nevyhrievané späťáky, chýbajúci posledný, resp. prvý schodík rebríka napravo od 3. dverí, zámky dverí vytrhané.
Zrovna málo vecí to nie je mám pocit. A nehovoriac o všadeprítomnej korózii v interiéri, ktorá sa dala odstrániť a určite by aj ostala nejaká "patinovaná časť". A teda nosníky, ale to ja na iný rozsah opravy...