Vždy ma zaujímal zdroj, odkiaľ pochádza ten rok 1989? Neuvádza sa na štítku vozidla a nesedí ani podľa výrobného čísla.
| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
| Typ: | Škoda 15 Tr 07/6 | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 11303 | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1990 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 18.6.1990 | ||||||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | leto 2014 | ||||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 2016 (?) | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 1 144 100 Kčs | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Rozšírená stredná prehliadka v DPB (2005) | ||||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 10/2003) BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003) | ||||||||||||||||||||
| Charakteristické znaky: | Atypicky umiestnené interiérové vozidlové reproduktory značky SAL nad pravou bočnicou. | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Po dodaní bol očíslovaný ako #6521, no medzitým došlo k rozhodnutiu, že trolejbusy 15 Tr sa budú číslovať radom 6600, a tak sa očíslovali vozidlá #6601-6606, potom sa spomenulo na #6521 a tento trolejbus dostal číslo #6607.
Istý čas mal dvere natreté novým typom náteru, zvyšok starým - vyblednutým. Stalo sa tak preto, lebo v čase opravy platil zákaz striekania trolejbusov novým lakom, v roku 2003 bol natretý novým náterom celý trolejbus. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|







(niekedy viac nez sloviny)









. 6635 je klasická Mka a pre mňa boli Mky typické skôr v trikolóre, no dlhodobo jazdili aj v stave s čisto RAL 3020 po Zlineri
(Mimochodom, tiez povazujem za klucove aby sa tretoseriova T6 zachovala v Kotasovom natere a nie cervenom.)

N/A
To tu tvrdí najmä človek, ktorý tvrdí, že argument na zachovanie Mky je početnosť a to, že ide o tiché vozidlo...
Som s 6635 ok, ak sa 6607 dochová ako dvojička pre reprezentáciu 15 Tr. Dve 15 TrM sú kolosálna duševná zaostalosť.
Prezentovať ako historickú 6617 na ktorej je možno 10m korózie prebrúsených dakedy po službe dielenských je nanajvýš smiešne.