Vždy ma zaujímal zdroj, odkiaľ pochádza ten rok 1989? Neuvádza sa na štítku vozidla a nesedí ani podľa výrobného čísla.
| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
| Typ: | Škoda 15 Tr 07/6 | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 11303 | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1990 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 18.6.1990 | ||||||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | leto 2014 | ||||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 2016 (?) | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 1 144 100 Kčs | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Rozšírená stredná prehliadka v DPB (2005) | ||||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 10/2003) BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003) | ||||||||||||||||||||
| Charakteristické znaky: | Atypicky umiestnené interiérové vozidlové reproduktory značky SAL nad pravou bočnicou. | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Po dodaní bol očíslovaný ako #6521, no medzitým došlo k rozhodnutiu, že trolejbusy 15 Tr sa budú číslovať radom 6600, a tak sa očíslovali vozidlá #6601-6606, potom sa spomenulo na #6521 a tento trolejbus dostal číslo #6607.
Istý čas mal dvere natreté novým typom náteru, zvyšok starým - vyblednutým. Stalo sa tak preto, lebo v čase opravy platil zákaz striekania trolejbusov novým lakom, v roku 2003 bol natretý novým náterom celý trolejbus. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|







(niekedy viac nez sloviny)









. 6635 je klasická Mka a pre mňa boli Mky typické skôr v trikolóre, no dlhodobo jazdili aj v stave s čisto RAL 3020 po Zlineri
(Mimochodom, tiez povazujem za klucove aby sa tretoseriova T6 zachovala v Kotasovom natere a nie cervenom.)

N/A
Na jednej strane tu verejne zdieľam svoj názor na pseudoopravy, pretože technicky to nie je voči vozidlám správne a nemal by sa robiť takýto postup len kvôli marketingu.
Ale žiaľ, myslel som si, že na DOD bola prezentovaná v expresnej forme po prvom dokončení a do finálneho predstavenia a detailného vyšperkovania aspoň výzorom, bude odložená dovtedy ako Kremienkov Sanos, či Ikarus 280 (jeho technické neduhy sú skôr vinou dodávateľa a myslím si, že sa to dá čoskoro dohromady). Úprimne sa snažím veriť tomu, že s jeho povesťou mimoriadne precízných opráv neklesol takto, že nám tu jazdia nedokončené vozidlá, na ktorých vidno nedostatky aj okom laikov.
Tým chcem povedať to, že aj keď ide "len o make-up" robený pod časovým tlakom, tak stále má potenciál, ktorý sa nesmie zahodiť. Bola by to chyba!
*Zlá karta, toto malo byť pod #6309