Vždy ma zaujímal zdroj, odkiaľ pochádza ten rok 1989? Neuvádza sa na štítku vozidla a nesedí ani podľa výrobného čísla.
| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
| Typ: | Škoda 15 Tr 07/6 | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 11303 | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1990 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 18.6.1990 | ||||||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | leto 2014 | ||||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 2016 (?) | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 1 144 100 Kčs | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Rozšírená stredná prehliadka v DPB (2005) | ||||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 10/2003) BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003) | ||||||||||||||||||||
| Charakteristické znaky: | Atypicky umiestnené interiérové vozidlové reproduktory značky SAL nad pravou bočnicou. | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Po dodaní bol očíslovaný ako #6521, no medzitým došlo k rozhodnutiu, že trolejbusy 15 Tr sa budú číslovať radom 6600, a tak sa očíslovali vozidlá #6601-6606, potom sa spomenulo na #6521 a tento trolejbus dostal číslo #6607.
Istý čas mal dvere natreté novým typom náteru, zvyšok starým - vyblednutým. Stalo sa tak preto, lebo v čase opravy platil zákaz striekania trolejbusov novým lakom, v roku 2003 bol natretý novým náterom celý trolejbus. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|







(niekedy viac nez sloviny)









. 6635 je klasická Mka a pre mňa boli Mky typické skôr v trikolóre, no dlhodobo jazdili aj v stave s čisto RAL 3020 po Zlineri
(Mimochodom, tiez povazujem za klucove aby sa tretoseriova T6 zachovala v Kotasovom natere a nie cervenom.)


N/A
6617: Nikdy nemala vyšší stupeň opravy ako SP zameraný najmä na silnoprúdovú elektroniku a čistenie interiéru raz spojené s prečalúnením. Ďalej, vozidlo už počas prevádzky, najmä 1-2 roky pred vyradením vykazovalo mimoriadne zlý stav hlavných nosných častí. Následne pri jeho pokuse o uchovanie bolo poslané do najtuhšej zimnej premávky a nachytalo na seba kilá posypu a už nebolo umyté v podvozkovej časti. Chemicky je to koniec.
6607: Mnoho opráv spojených s pravidelným umývaním podvozku, 2x menené plechy, z toho jedenkráť pri VP v roku 2005 pričom rám bol opravený dosť slušne, všetko sa pekne odstrojilo, zrepasovalo a hlavne technologicky správne. Pravidelne sa ošetrovali podvozkové časti, prebehlo k záveru prevádzky aj 2x otryskanie podbehov. Vozidlo dojazdilo bez mechanického poškodenie skeletu.
Hrdza na častiach, ktoré nie su ľahko prístupné pochopiteľne je, no dá sa odstrániť.
K 3702 sa vyjadrovať nebudem, videl som ju...