Vždy ma zaujímal zdroj, odkiaľ pochádza ten rok 1989? Neuvádza sa na štítku vozidla a nesedí ani podľa výrobného čísla.
| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
| Typ: | Škoda 15 Tr 07/6 | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 11303 | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1990 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 18.6.1990 | ||||||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | leto 2014 | ||||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 2016 (?) | ||||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 1 144 100 Kčs | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Rozšírená stredná prehliadka v DPB (2005) | ||||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 200 (od 2005) BUSE BS 120, BUSE BS 120 (od 10/2003) BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2003) | ||||||||||||||||||||
| Charakteristické znaky: | Atypicky umiestnené interiérové vozidlové reproduktory značky SAL nad pravou bočnicou. | ||||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Po dodaní bol očíslovaný ako #6521, no medzitým došlo k rozhodnutiu, že trolejbusy 15 Tr sa budú číslovať radom 6600, a tak sa očíslovali vozidlá #6601-6606, potom sa spomenulo na #6521 a tento trolejbus dostal číslo #6607.
Istý čas mal dvere natreté novým typom náteru, zvyšok starým - vyblednutým. Stalo sa tak preto, lebo v čase opravy platil zákaz striekania trolejbusov novým lakom, v roku 2003 bol natretý novým náterom celý trolejbus. | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|







(niekedy viac nez sloviny)









. 6635 je klasická Mka a pre mňa boli Mky typické skôr v trikolóre, no dlhodobo jazdili aj v stave s čisto RAL 3020 po Zlineri
(Mimochodom, tiez povazujem za klucove aby sa tretoseriova T6 zachovala v Kotasovom natere a nie cervenom.)

upravovač fotiek
Tvrdenie proti tvrdeniu čo sa nákladov na 6607 vs 6617 týka. Ja v DPB už 8 rokov nie som. Tak si to ujasnite v DPB medzi sebou. Máte tam môjho nástupcu, otravujte jeho.
#122
Kontext. V 2017 som rátal s tým, že bude môcť byť iba jeden zrekonštruovaný historický kĺbový trolejbus 15Tr(M). Voľba vtedy bola 6617. Ak som v roku 2023 písal, aby sa odložili dve červené TrM na humpľovanie, tak v zmysle, že by boli zadarmo a pod podmienkou, že by na ne bolo miesto, lebo vozovne nie sú nafukovacie a obzvlášť priestory pod strechou sú kriticky nedostatkové. Ak by jedna červená TrM odišla (lebo by sa do nej po odstavení nedal ani cent), tak by sa využívala tá druhá (tiež bez toho aby sa do nej liali peniaze). Neuvažoval som s nimi ako trvalým riešením, ale dočasným, než sa dokončí rekonštrukcia 6617. Potom by tie červené išli do šrotu. Ak sa teraz niečo investovalo do 6635 a ak je miesto, tak si ju odložte. Prosím. Príde mi však trošku nekoncepčné zo strany DPB že sa začali práce na 6617, tie boli zastavené a miesto toho sa investovalo do 6635. Niekto o tom musel rozhodnúť. Alebo je to výsledok vnútropodnikových vojen? Potom sa pýtam, načo je v DPB môj nasledovník. Ten by mal takéto spory rozhodnúť a všetky strany informovať.
#123
O ktoré vozidlá sa prišlo kvôli mne? Prosím zoznam vozidiel! Ja som sa musel hádať o takú základnú vec, aby bola zachovaná 2881. Jeden človek, ktorého nebudem menovať a ktorý išiel tak ďaleko, že začal robiť proti mne intrigy (a nielen proti mne), robil všetko pre to, aby 2881 bola zošrotovaná. Našťastie neuspel.
Opraviteľná a hodnotná je aj 6617 a na nej sa, na rozdiel od 6607, už niečo aj porobilo.
Zachovať dve 15TrM nie je ideálne. Ak majú byť dva kĺbaky, prosím, nech je ten druhý 15Tr. Ak bude zo strany vedenia DPB pre to pochopenie a prísľub, tak prosím, 6607 sa môže schovať pod strechu a napchať náhradnými dielmi, ktoré sa použijú pre jej opravu v budúcnosti. Ja som ochotný názor zmeniť ak sa zmení situácia.
#124
"po jasne viditeľných faktoch" a "druhá strana nie je ochotná rozumne diskutovať a brať názory ako také"
Názory nie sú fakty. Ja tu za názor nikomu nedávam mínusky. Diskutujem. Zato samé mínusky len dostávam.
#125
Nevidem kde všade je 6607 vedená ako historické vozidlo. Na oficiálnych stránkach DPB zoznam historických vozidiel nevedú. Imhd nie sú oficiálne stránky a iné tiež nie.
-
Ja som obviňovaný z toho, že žijem v lineárnom svete so 6617 bez ohľadu na to, že tu vraj boli preukázateľne dokázané fakty či už z jej technickej stránky veci alebo argumentov (neboli žiadne fakty, iba subjektívne názory jednotlivcov), prečo jednoducho toto vozidlo nie. Na druhej strane tí istí tvrdia "Môj názor je nemenný a budem si za ním vždy stáť. Aktuálne treba spraviť 6607 a 6635, ako reprezentantov oboch typov." To je schizofrénia.
Ja som ochotný názor prehodnotiť a zmeniť ak sa zmení situácia. Zatiaľ stále vychádzam z reality, ktorá je taká, že budeme môcť mať iba jeden kĺbový trolejbus 15Tr(M) v zbierke historických trolejbusov v DPB. Ak má byť iba jeden, tak nech sa dokončí 6617. Ak dá DPB prísľub miesta pod strechou a garanciu, že neurobí kroky vedúce k zošrotovaniu, tak nech sa pod strechu schová aj 6607. Zatiaľ som však nič také zo strany vedenia podniku nezachytil. Bolo by fajn keby aj druhá strana pripustila potenciálnu zmenu názoru. Ale zatiaľ nech nájde odpoveď na otázku "Ak bude môcť byť iba jeden jediný historický kĺbový trolejbus 15Tr(M), aký by to mal byť a prečo?"